rennfahrer Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Bilen min fikk alle invollene revet ut. Den var altfor tung, så dørtrekk, taktrekk og soltak måtte dessverre fjernes. hehe, makan til julegave skal man lete lenge etter! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 min ble rettet bedre på døra bak, og så fikk den et lite strøk med bengalakk:D:D, og av svigerbroren min fikk jeg en rekord radiator:D for min er lekk og til uka får jeg 6pkt belter:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Fikk ny bil, VW Golf 2.0 TDI Sportline, og dension ICELink iPod dock. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Bilen min fikk stå. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Faktisk 2 wonderbaum (hva i hel....) Samt no ny musikk... Og en race-t5 kam.. Satser på å få til mer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sunplaze Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Min bil fikk CodeLed`s utrolige UFO Undercar Kit av dama til jul :) Noen linker hvis du vil se hvordan dette funker... http://www.iceled.co.uk/movies/iceledmegamix.wmv http://www.iceled.co.uk/movies/brightonrock.wmv Siter xx Audi A4 B5 1.6 xx Golf 3 2.0 GTI 8v solgt xx Mazda 323 død xx Opel Ascona 1.3 død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg