Gå til innhold

min vw polo gt 1980

Ranger emnet


devil duck

Anbefalte innlegg

her er mitt langtidsprogjekt ..

 

skal bli strøken .. lakka pånytt orginal dekala ;)

 

folk må si ifta om di har instrumenta t meg eller den orginale frontleppa seter... (kanskje orginalfjerer)

 

IMAGE_00031.jpg

 

IMAGE_00032.jpg

 

IMAGE_00033.jpg

 

IMAGE_00034.jpg

 

IMAGE_00035.jpg

 

IMAGE_00036.jpg

 

IMAGE_00038.jpg

 

hviss noen har noe deler eller noe så er jeg nokk interisert (blanke lykter, insug til webbere masse av interesse)

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har derbyfront om du ønsker det....

hmm hvordan ser den ut ? (så google det) :P

 

hmm .. men må jeg sveise på ny front da eller er det bare plastikken ?

 

 

Sku foresten hadd meg et panser fra før 79"

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff bil! God begynnelse er vel å melde seg med i VACN (Volkswagen Audi klubb Norwegen), der har du jo et bra forum for gamle VW biler :) Hvor i landet holder du til forresten? Har en Golf 1 GTi 1.6 som jeg skal hugge, motor og gir er greie mener jeg å tro ;)

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

holder til i harstad

 

å motor å gir er av feil type for meg ..

 

noen som vet om d er vanskelig å fåtak i 1,6 16v motoren ? (framoverlent) å er d MYE arbeid å fa den i ? hva får jeg ut av den med to doble webbere ? (er den dyr å trimme?)

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har disse frontsetene ? (vil ha de orginale) ;)

 

eller instrumentene ? (klarte å plukke sund mine)

 

muligens sidepanelene bake (full av hull på min bil)

 

å viss noen har den plast dingsen som skal vere på håndbrekke ?

 

pologtint.jpg

 

denne her helt lik min inni =) med orginale gt girkula å ratte

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har disse frontsetene ? (vil ha de orginale) ;)

 

eller instrumentene ? (klarte å plukke sund mine)

 

muligens sidepanelene bake (full av hull på min bil)

 

å viss noen har den plast dingsen som skal vere på håndbrekke ?

 

pologtint.jpg

 

denne her helt lik min inni =) med orginale gt girkula å ratte

 

Det står en Polo 2 GT på Skjeberg bilopphugging. Dog har denne hvite striper på setene, men de er i alle fall hele og fine. Den har også instrumentene intakt. Dette kan du også bruke fra Golf 1. Det kan være en fordel å bytte ut Golf-speedometeret mot et Polo-speedometer, ettersom disse har ulik kalibrering (W=250 på Golf og W=280 på Polo/Golf med 801-blokk). I LupoBoy sin ex-Polo Classic ble et slikt Golf-instrument putta inn (uten å bytte ut Golf-speedometeret) og det ble faktisk ikke så steingal misvisning med 7X13/175/50-13.

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm oki .. men må ha røde setene :P bilen skal vere så orginal som mulig (utsenemessig) man skal jo ikke vere orginal motor messig å unnerstell :P

 

 

Hva syns dere om å beholde di orginale GT felgene ? muligens bredde dem , eller bare pusse dem opp ?

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

noen som har inspill om jeg skal skaffe crom støtfangere kjøre uten eller ha di som er ? (bare ca 7 måner igjen til den skal vere på veien) noen som vet om vordan side som selger gull/crom eikert felger ? fant det i 13" men husker ikke hvilke side det var =/

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne?

IMG_2068Crop.jpg

 

Selges billig hos http://www.18racing.com

 

nei ikke disse mn disse hadde jeg likt også ... :phatyo

 

men ekte eikerter .. som på sykler bare kraftigere ... di felgene er dritfete sku så jevlig hadd di <3 ååhh iriterer meg at jeg er så glemsk:wonder:

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår