Gå til innhold

Iskjøring i Engerdal. (Vurrusjøen på Drevsjø)

Ranger emnet


stivare

Anbefalte innlegg

  • Svar 144
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noe action der i morra?

 

Skal opp på jobb i Engerdal i morra serru, montere digital røntgen hos tannlegen halve bøgda sikkert bruker ;)

 

Blir nok sein avreise hjemover så møter dere en sølv Transit Connect i godt driv med JD på siden ja da er det meg så bare og hilse.

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skody; Åpningstidenen på bana har vært på agendaen. Hvis det endres så slår vi det opp her og på hjemmesida vår.

Ser godt at det kan bli lite med 4 timer kjøring for de som kommer langveis fra.

Kirker finnes ikke i nærheten av bana, så det er ikke noe problem i det hele tatt.

 

volvoRsport;fra kongsberg? er du kjent i Engerdal/Drevsjø?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan virke langt å kjøre opp hit til Vurrusjøen for enkelte.

Siden jeg kommer herfra skal jeg passe meg for å skryte for mye.

Men om banen vår har jeg fortsatt til gode å høre en negativ tilbakemelding.

Absolutt alle jeg har snakket med som har kommet langveisfra(Oslo,Bergen,Valdres,Gudbrandsdalen med flere) sier at bilturen opp hit er verdt det.

Dere er i alle fall hjertelig velkommen hit opp hvis dere skulle finne på å ta turen en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får henvendelser fra folk som har lest saken i Hedmark Arbeiderblad angående isbana vår at den er stengt. Dette stemmer IKKE(!) i det hele tatt. Hos oss er det fortsatt kjøring som vanlig. Vær vennlig å spre dette videre til de det måtte gjelde! Les forøvrig mer om denne saken på hjemmesida vår http://www.nmk.no/engerdal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 4 months later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår