Gå til innhold

Iskjøring i Engerdal. (Vurrusjøen på Drevsjø)

Ranger emnet


stivare

Anbefalte innlegg

  • Svar 144
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ahh.. det høres bra ut.. men en liten ting... tror kanskje volvo`n min er litt lav til å komme seg utpå, kasnkje verre opp igjen. hehe.

 

Hvordan er egentlig ned/utkjøringen på isen?

Omtrent som kafégata/kaffegata i/på Flisa. :cab

(Heter det i eller på Flisa? Og på nett finner jeg både kafegata og kaffegata.. Hva er rett:hvaskjera)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på Lisjøen (i snart ti år), Tørråssjøen, Vurrusjøen, Losnavatnet (Tretten) og Sigdal hos Hebbes. :)

 

Var mye på Losna i fjor, men nå som jeg må ha halvbur for å kjøre med ispigg gidder jeg ikke i år. Får se til neste år. Vet ikke layouten i år, men i fjor så den ut som en speilvendt Sigdal i skala 1:2. Ålreit bane. :) Er også ei "øvingsbane ved siden av for de som ikke ønsker å ofre alt.

 

Vurrusjøen er bare helt rå, bare så synd den ligger så langt hjemmefra. Den inneholder alt! Prøvde å tegne litt etter forrige helg. Nå har jeg kjørt der tre dager på to helger og har finpusset litt på noen kurver jeg ikke husket helt. Hvis stivare eller andre lokalkjente vil kopiere og korrigere "kartet" er det fritt frem. :)

 

vurrusjoen.png

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tar nok turen til Tørråssjøen i mårra i stedet for opp til vurrusjøen. Må teste en av fjorårets fine baner :)

 

 

Old message:

Noen herfra som kommer i mårra? (søndag)

Jeg skal i vertfall ta turen oppover (blir 3. helga på rad)

 

Til de som lurer på om bana er bra, så er den det

Jeg personlig synes den er bedre enn Tretten, Sigdal og Lisjøen. Det pga at det er flere svinger (mye forskjellig, se kartet til skody) og at bana er lang

 

 

Noen som var der i dag?

Zeeker - The Only One

__________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vurdere å stenge på lørdager? Eller kun etter avtale.. Må være kjett å sitte i koia og tala tull hele dagen.. Ikke det at det ikke var koselig der inne altså, men... ;)

 

Og jo. Jeg vil heller ha langåpent på søndag! 10-12 til 18/20 er finfint. Ligger det noen kirker i nærheten? Tenkte på kirketid. Fire timer er faktisk litt i minste laget. Rekker ikke å rasa helt i fra seg på den tiden.

 

Vi var forresten fire biler i følge på Tørråssjøen på søndag. De var ikke fremmed for en dag på Vurrusjøen. :)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår