Tiini Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 hehe.. så sant så sant sindre ;) kermitt: nu e du bærre rar! Siter Tina. 91mod. Nord-Trøndelag 86Mod, Volvo 240 GLE :D D e itj pølsa ein bli feit tå, Det e saus'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre7633 Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Golfen blir lakkert sort, og listen på sidene av bilen blir fjernet, å det blir lakkert en oransj stripe der lista skall være, å det blir sort og oransj interiør i bilen. luisi ratt, biltema stereoanlegg, å soting på rutene bak, å muligens senking og aluminiumsfelger til sommeren. har planer om å få bilen på veien i løpet av sommerferien. Siter Sindre 91 mod Bor: Frosta, Nord-Trøndelag Bil: Peugeot 405 GTX Bil: Golf mk1 83 mod (RIP) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 høres fint ut sindre :D skal høre på AUKA om de har turbo til deg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre7633 Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Noen som har en grill list liggende?? rop ut om noen har en liggende!!!kiddie Siter Sindre 91 mod Bor: Frosta, Nord-Trøndelag Bil: Peugeot 405 GTX Bil: Golf mk1 83 mod (RIP) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre7633 Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 i "dag" har jeg fått ferdig innvendig el-nett, å begynt så vidt med å koble ledninger på motor. noe som faktisk viser seg å være IQ krevende. det er jo ufattelig mange ledninger som jeg ikke finner noe plass til, men det skal nok finnes en plass til alle kablene. får se på det når det blir dag igjen. Siter Sindre 91 mod Bor: Frosta, Nord-Trøndelag Bil: Peugeot 405 GTX Bil: Golf mk1 83 mod (RIP) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Så bra ut lakkeringen:) Er ikke så komplisert ser du. Har golf-boka liggende her,som du kan få på Mandag. Skal ikke inn med diesel-motoren istede da? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre7633 Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Så bra ut lakkeringen:) Er ikke så komplisert ser du. Har golf-boka liggende her,som du kan få på Mandag. Skal ikke inn med diesel-motoren istede da? blir nokk ikke noe diesel-motor i den enda iallefall. hvis det blir diesel, så nlir det en med turbo:yummy: Siter Sindre 91 mod Bor: Frosta, Nord-Trøndelag Bil: Peugeot 405 GTX Bil: Golf mk1 83 mod (RIP) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Noe nytt da Sindre? Må få opp noen bilder hvis du har gjort noe:) Å ta masse bilder.. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre7633 Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 har ikke fått gjort så veldi mye i det siste. venter på at mattene til bilen skall tørke, å det tok lengere tid en planlagt. vaska de søndag, å er enda ikke tørr. blir vel det kommer noen bilder i morgen Siter Sindre 91 mod Bor: Frosta, Nord-Trøndelag Bil: Peugeot 405 GTX Bil: Golf mk1 83 mod (RIP) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre7633 Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 har ikke fått tatt noen bilder, pga at jeg har kunn mobilkamera, å det gikk istykker etter jeg, tina en annen fyr brukte den som fotball. skal komme mange bilder i påskeferien, for da får jeg låne ett ordentlig kamera:D Siter Sindre 91 mod Bor: Frosta, Nord-Trøndelag Bil: Peugeot 405 GTX Bil: Golf mk1 83 mod (RIP) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre7633 Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 nå har jeg tatt noen bilder, men det ble med ett dårlig kamera. ble litt lei av pussing, så da måtte jeg teste anlegget i bilen:P måtte jo ta ett bilde av motoren:P blir nokk flere bilder i løpet av påsken Siter Sindre 91 mod Bor: Frosta, Nord-Trøndelag Bil: Peugeot 405 GTX Bil: Golf mk1 83 mod (RIP) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiini Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Dette ser bra ut :) Funket anlegget eller? Sorry for det med mobilen :klovn: Siter Tina. 91mod. Nord-Trøndelag 86Mod, Volvo 240 GLE :D D e itj pølsa ein bli feit tå, Det e saus'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre7633 Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Dette ser bra ut :)Funket anlegget eller? Sorry for det med mobilen :klovn: anlegget fungerer bra nokk, men det er jo kjøpt på biltema til 1000kr:blunk: det med mobilen er vel ikke bare din skyld:rolleyes: Siter Sindre 91 mod Bor: Frosta, Nord-Trøndelag Bil: Peugeot 405 GTX Bil: Golf mk1 83 mod (RIP) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet April 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Fremgang her å ja! Noe nytt da? *mase* Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre7633 Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 har ikke fått gjort så mye i det siste. skal lakkere dørene, å gjøre klart for utvendig lakkering i helga. må bare finne noe billig lakk(ikke benga). kommer vel noen bilder om søndag Siter Sindre 91 mod Bor: Frosta, Nord-Trøndelag Bil: Peugeot 405 GTX Bil: Golf mk1 83 mod (RIP) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg