volvo amazon Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 her er noen bilder av min volvo amazon bil cross bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo amazon Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 www.mo-tuning.tk her er noen bilder av ting som jeg og vi å mo-tuning driver med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 hehe så på sia der nå:D.... gamlebilen til kjell gunnar staakan eller?? så sånn ut:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo amazon Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 ja stemmer det bra bil egentlig er litt banka i ræva men det gå greit:w00t :w00t :biker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo amazon Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo amazon Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo amazon Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 det er bre og komentere bilen eller legge ut tips om hva jeg burte gjøre med bilen eller va jeg må gjøre med bilen....hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo amazon Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 eller hvilke frger jeg burde ha på bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo amazon Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 det som jeg mangler og gjøre på bilen er at jeg må lge eksos anleg pån....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TitaniumRods Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Bytta motor nå da? Kameraten min hadde den Amazonen der, og da satt ikke no enkle i den... Er du Joakim eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo amazon Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 ja har bytta motor og har to enkle bare foreløpig skal få tak i noen doble webere og sette inn nei jeg er ikke joacim men kjenner du kjell gunnar eller? det er han jeg kjøpte bilen av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo amazon Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 det er bare og komme med komentarer eller tips ikke farli det.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TitaniumRods Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Nei, kjenner ikke, men vet godt hvem Kjell Gunnar er! Kjørte mot Joachim på smådøl, er nok noe merke etter meg i førerdøra de! hehe;) Hvordan går det med banebygging i Skien? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo amazon Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 he he er en alldri så liten bulk der ja........blir jo et jævelig svært anleg på mo/flittig men ikke noe har akk nå........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg