Gå til innhold

Litt action på strømmen i kveld

Ranger emnet


Decepe

Anbefalte innlegg

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Trash

Den grønne volvon kjører ut fra Shell, bremser, en av pasasjerene åpner døra og gjør en grimnas til meg, mulig slenger ut en kinaputt for i neste øyeblikk SMELLER DET SÅ INN I HELVETES, og jeg står der med et vakum i øret. Som posta før har jeg hørselsskade fra før, og hørselen skal jeg ha resten av livet så jeg har NULLTOLERANSE rundt det ! Det svartna for meg!

 

Hyggelig å høre at jeg har så gode kamerater.. "1 av 8 som ble sint. Vi (7 av 8)" ville antagelig vis ikke støttet meg. Og "Hjerneskade".. BRENN I HELVETE!

 

høres ut som om du har nok vakum i hode fra før så jeg skjønner du blir sint av slikt ja, ikke morro å få et hue som fra før er fult av vakum, enda fullere av vakum

 

nei, neste gang en figur lager en grimase og en smelle lyd så bør vel alle sammen stille opp og skyten eller? sånnt går vel ikke an å ha i nabo laget....uff tenk at det går an å lage en høy lyd når det finnes en person med vakun i hue i nærheten a...ufyselig

King

Of

StreetRacing

 

Av me klærne på me klærne opp i trærne sug på tærne...Dæven du e pære :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Decepe

Jeg stemmer for at vi samler inn penger slik at han kan få bumper stickers og plakater med: "ikke smell sånn! da banker jeg deg"

 

Vi får vell starte ett fond hvor pengene går til hørselvern, om det er 3000 medlemmer her inne så har vi vell råd til det.

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Decepe

Jeg stemmer for at hørselsvernet skal være trukket i rosa plysj

 

Den er jeg down på, også kan vi spleise på bakkstret boyz CDen til han, med sånn rolig fin musikk som er godt for ørene.

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smellepotter er fett det! Men ikke med vilje 2.5meter unna en fremmed person...

 

--} "Og seff.. kjipt for deg med hørselsskade..

Men se det på en annen måte.. du går forbi en fotball bane og har nedsatt syn.. en ball kommer susende som du seff ikke ser og treffer deg mitt i planeten..

Si at gutten som skøyt ikke har peiling på synet ditt og egentlig sikta på målet..

Ville du da banka duden som skøyt?" {-- (Av Vakuum)

 

 

Man har rett til å reagere, men jeg skal innrømme at når man er sint er det temperamentet som styrer deg, ikke logikken. Da er det lett å overdrive.

 

Hørselen min er et svakt punkt, forstå meg den som kan..

 

 

Jeg tar kritikk, det håper jeg dem i den andre Volvoen gjør og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår