THovland Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Trenger man TUV papirer på lykter osv? må disse være godkjent osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Jeg antar du trenger TUV-papirer på lyktene.. Lyktene må muligens ha CE(?)-merking også.. Slik jeg har oppfattet det, så skal alt som kan endre kjøreegenskaper, mål/dimensjoner o.l. TUV-godkjennes.. Med tanke på din egen og andre trafikanters sikkerhet.. Så, om lyktene endrer lengden og området det lyser opp, så skal dette være godkjent.. Visst jeg har rett da:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 DA sliter jeg:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EIO Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 hehe jeg også, tror bilen min er nærsynt, siden lyktene lyser i alle fall ikke langt... Men Eu-kontrollen gikk bra, litt rart egentlig. Man må nok ha papirene i orden vil jeg tro. Kommunale instanser er veldig glad i riktige papirer. Siter - 02 Audi A4 1.8TQ - 91 BMW 325iA x 91 BMW 318i x Audi A3 1.8 Ambition x Renault Laguna 2,0RT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Lysutrustning på bil må være DOT eller E-merket Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 hmm. okei. da må jeg sjekka papirene mine en gang til:S føler jeg har gjort noe dumt nå:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Det står isåfall på lykteglasset om det er godkjent. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stooy Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 hmm... må man gjøre noe dersom man bytter felger? Chipper bilen? Siter Audi A3 1,9Tdi Audi 80 2,0E 1993 115hp (solgt) Audi 80 2,0 1992 90hp (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 hmm... må man gjøre noe dersom man bytter felger? Chipper bilen? Kan jo være greit å få det godkjent dimensjon på felger og dekk i vognkortet, så slipper du noe tull om det skulle bli tatt opp i EU-kontroll.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 må ha godtkjenning ved chipping også, men er jo veeldig dyrt er det ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen_87 Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 må ha godtkjenning ved chipping også, men er jo veeldig dyrt er det ikke? Er vel ikke så mange som registerer om bilen fordi de chipper den da.. men det er jo opp til hver og en! Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Så lenge lyktene er E-merket skal enn ikke trenge tuv papirer ? Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 trur det er sånn ja :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 hmm, så man trenger bare at lyktene er e merket da? og ikke noen papirer? jeg har E-merket men har ikke et papir:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Trur de ser fint lite på lyktene dine om de ser så og si orginale ut, men har du leksuslykter tar de nok en titt... Siter Oslo & Larkollen Audi A3 1.8TQ RS Nissan KingCab 2.5TD (vinterbil) | X Toyota HiLux 2.5D Pickup | X Subaru Pickup | X BMW 316 i | X Ford Fiesta 1.1 | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg