Drinkmix Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 2 delte ASA felger. finnes ikke ei ripe i dem. dekkene god for minst 2 sesonger til. vet ikke pris.. blir frakt også da disse befinner seg i Troms Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Har 17" til salgs jeg.. Koya rs gt med 215/35 nankang ns2 dekk på kjørt 300 mil med..Ene felgen er biiiiiittelitt kantkjørt! Felgene og dekk ble forøvirg kjøpt nye i juli:) sorry OT, har du noen bilder av felger/dekk? Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3325ix turbo Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 noen som kan hjelpe meg med å legge inn bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Nå solgte jeg faktisk bilen min i dag! ( :( ) Hadde egentlig innstilt meg på å beholde den, men men :) Faen..hehe. Men takk for alle svara! Det er nok noen andre med Audi 80 som også har bruk for dem! :) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-treme Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 BBS RC er pene felger:) Synes personlig Brock B1 begynner å bli vell oppbrukt til tider;/ Smak og behag, er det ikke det de sier:P Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crackler Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Har 17" til salgs jeg.. Koya rs gt med 215/35 nankang ns2 dekk på kjørt 300 mil med..Ene felgen er biiiiiittelitt kantkjørt! Felgene og dekk ble forøvirg kjøpt nye i juli:) Hva Har du i pris for felgene? hvis du har dem enda?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Hva Har du i pris for felgene? hvis du har dem enda?? Jeg har nye 7,5x17 RS4 replica jeg vurderer og selge, kun eine felgen er prøvemontert på bil, uten dekk. Så du var innteressert i felger. Bud Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg