Super-Ida Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 har hørt nyss om at Greenrallye har gitt opp golf prosjektet og hiver motoren fra den over i caddyen og bygger om til syncro..... :D detta kan bli morro.... :D Siter aktiv påsitter i lany's a3 1,8T *ler* nå med egen bil... 01 Polo 6N2 (om jeg har skjønt riktig?) TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 En skikkelig raggar bil !! Kommer til å dra bilen full av chicks :) I tråd med planen vil jeg tro... Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Hvertfall plass til mange chicks baki der. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Kult!! Men for all del, få av den hardtoppen bakpå. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Originally posted by Precious Kult!! Men for all del, få av den hardtoppen bakpå. hardtoppen blir..... ellers så blir madrassen i "elskovsreden" våt ;) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 shaggwagon istedet for volkswagen :D Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Neineineinei, drit i damene og mekk en stilfull bil. Caddy'er kan jo bli sinnsykt råe! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Nitewlkr: Madrassen blir våt uansett. Men kanskje ikke pga regn'et. ;) Dette er arbeidsbilen. etter å ha begynt i "eskorte" bransjen, trenger jeg ett mobilt elskovsrede. Og siden det har gått over all forventing, trenger jeg 4wd og større motor for å rekke alle kundene iløpet av en dag. Hardtop'en er der pga økt downforce. Noe som er veldig nødvendig i de høye hastighetene jeg har. Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg