MSpeed Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Hei legger ut denne da jeg trenger noen tips om hva jeg skal gjøre.. så si hva dere mener:) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Utrolig stilig, var litt sånn "japse" stil over bilen. Svart tak hadde vel kanskje gjort seg? :) Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Utrolig stilig, var litt sånn "japse" stil over bilen. Svart tak hadde vel kanskje gjort seg? :) må si meg enig der:) + svarte lister på siden:D Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Hva med å lage emblemfri grill, ikke bare farge vw-merket svart? Og svart tak som audifanatic sier + svart ned panseret imellom de linjene som møter grillen. Men behold felgene! de var dritfete!! Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Tror egentlig jeg er ferdig med den nå... God jul foresten! Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Den ble dritfet med svart tak og panser! God jul til deg og! Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Nice! ble mye mer forandring en jeg hadde trodd:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Hvite/krom baklykter! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 sideskjørte stemmer ikke heilt..ellers nydelig Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hildegard Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Den ble lekker....... hadde ikke hatt noe imot å kjøre den....;) Siter Audi A6 1.8 Turbo S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HattY Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Hei Hei! Kan du som fikset golfen eller noe andre som er flinke med photoshop lage en bora front på en vento ? Hadde hjulpet meg veldig:D Takk på forhånd :D Siter 93 Vw Vento G60T x - 01 Vw Bora 1.8T Highline x - 96 Vw Vento 2.0 Gl x - 89 Bmw e30 325T x - 86 Bmw e30 320 \ 528 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Hei Hei! Kan du som fikset golfen eller noe andre som er flinke med photoshop lage en bora front på en vento ? Hadde hjulpet meg veldig:D Takk på forhånd :D Post i mod my ride forumet! Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg