Sikaflex Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 hei,,, i mårgå kjøper eg mej ny motor b230f. so de eg lurte på va må man skifte heile ledningsnette eller er de nokk å skifte de som er til motoren? å vor mye bensin bruker en slik motor på blandakjørin? Siter Det finnes ikke noen problemer bare nye løsninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=101600 Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Hvis du bruker ledningsnett fra 240 så er det ikke mange ledningene som er inne i bilen.. maks 9 tror jeg... Hvis ikke jeg husker veldig gæli... Lenge siden jeg har sett noe på den kontakta. Vinterbilen min, med eksoslekkasje før lambda, åpnet filter, feilkoder i innsprutet og masse mygel bruker rundt en liter med min kjøring=full rulle med denne bilen i allefall.. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg