Tittentei Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Hei! Har noen spm. anngående min polo, som jeg håper at folk kan hjelpe meg med å gi svar på: *Hvor stor motor kan man få i en 1999 mod polo 6n? *Er det en stor heksekunst å få blått lys isteden for grønt på dash'en? *Noen som vet hvor man kan kjøpe 2002 interiør utenom hos en Audi forhandler(må betale skjorta der(!)) Håper noen kan gi meg svar på disse spørsmålene! vh Håvard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Du kan jo trykke en 2.8 VR6 nedi og sette på turbokit, http://www.bb-automobiltechnik.de/english/english.html , men dette blir vel kanskje litt drøyt:D Når det gjelder fargen på instrumentbelysningen: Det er lett å skifte farge i selve instumenthuset, fordi det er bare brukt fargefilter foran pærene, men lyset i LCD skjermene er det værre med. Har hørt at det går å skifte fargen i skjermen, ved å lodde mellom noen av beina, men er ikke sikker på dette. Skifte farge i styringen for ventilasjonen er også lette fordi det er et fargefilter her og.. knappene er det værre med, har aldri klart å åpne de (har prøvd litt forsiktig).. Håper dette var noe å bli klok på:) Si ifra hvis du finner ut hvordan man åpner knappene:cool: Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 1,8T skal jo være mulig å få til, men du må til tyskland for godkjenning. VR6 er ikke noe bra alternativ hvis du skal kjøre med bilen. Det lengste du kan gå her i landet og få det godkjent er nok en 1,4L 16v med turbo eller kompressor. Du får flere sett som er godkjent, men det koster kroner Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tittentei Skrevet September 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by Polo Classic 1,8T skal jo være mulig å få til, men du må til tyskland for godkjenning. VR6 er ikke noe bra alternativ hvis du skal kjøre med bilen. Det lengste du kan gå her i landet og få det godkjent er nok en 1,4L 16v med turbo eller kompressor. Du får flere sett som er godkjent, men det koster kroner Hvor mye vil det koste for en 1.8t motor? Må vell ha ny girkasse, bremser etc. så dette bil vell koste litt? Noen grunn til at jeg må til Tyskland for å få godkjent? vh Håvard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by Tittentei Hvor mye vil det koste for en 1.8t motor? Må vell ha ny girkasse, bremser etc. så dette bil vell koste litt? Noen grunn til at jeg må til Tyskland for å få godkjent? vh Håvard Biltilynet/Møller godkjenner ikke mer effekt enn det som er levert orginalt i Polo dvs 120/125 hk. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.