Tsx Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Golfen skal nå selges grunnet nytt prosjekt! =`( Haster med å få solgt den! noen intresserte? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1505223 Siter * Audi a4 1,8 turbo quattro ;D * Audi A6 :) - VW Golf III Jubileum 1.8 - (solgt) - Vw Golf III Diesel (solgt) - VW Golf II 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Tror ikke jeg har spurt om det før, men fungerer airbagen i det nye rattet ? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsx Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Tror ikke den er tilkoblet.. Skal ta å sjekke en dag :) Siter * Audi a4 1,8 turbo quattro ;D * Audi A6 :) - VW Golf III Jubileum 1.8 - (solgt) - Vw Golf III Diesel (solgt) - VW Golf II 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 Lett å finne ut om den funker om du smeller rett inn i en fjellvegg, bare et godt råd fra meg ;) hehe..neida :) Nytt prosjekt sa du? Bil da? Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsx Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Er jo ikke så mye værre enn det ;) Tenkte å kjøpe meg passat stv - turbo diesel =) Siter * Audi a4 1,8 turbo quattro ;D * Audi A6 :) - VW Golf III Jubileum 1.8 - (solgt) - Vw Golf III Diesel (solgt) - VW Golf II 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg