Gå til innhold

Nok en einser frem i lyset..

Ranger emnet


Sweet83'

Anbefalte innlegg

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lurer på en ting med det nye gliset;

Det finnes virkelig INGEN grenser for hvor seint denne bilen går! Herrefred ass.. Jeg tviler vel på om den gjør 0-100 i det hele tatt' date=' og hvis den får tynt seg opp mot tresifrede km i timen tar det nok lett en time eller to.. Bobla med original 1600 er jo racerbil i forhold.[/quote']

 

hehehe

Da er det virkelig ille!!

92 Audi V8 Quattro

90 Corrado G60T

71 VW 1302S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får bilen passe lav med 8X15 også om man gjør det på rett måte...

 

Jeg har det på min bil og bunnpanna er ikke mer enn ca 4 cm fra bakken ;)

 

Er det du som har den grønne med Smoor felgene? Utrolig lekker bil.. Har du modifisert skjermene på noen måte, og hvor mye har du senket? Jeg heller litt mot det oppsettet der.. :)

1966 VW 1300

1983 VW Golf 1,1

2002 VW Polo 1,2

1999 Audi A4 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det du som har den grønne med Smoor felgene? Utrolig lekker bil.. Har du modifisert skjermene på noen måte' date=' og hvor mye har du senket? Jeg heller litt mot det oppsettet der.. :)[/quote']

 

Ja det er hans bil det. :) Det hadde ikke vært feil å gått mot det oppsettet. :)

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det du som har den grønne med Smoor felgene? Utrolig lekker bil.. Har du modifisert skjermene på noen måte' date=' og hvor mye har du senket? Jeg heller litt mot det oppsettet der.. :)[/quote']

 

Ja, det er min bil.

 

Jeg har valset alle hjulbuene samt justert camber både bak og foran endel negativt så jeg har bedre plass i forhold til hjulbue. Foran har jeg fjeret hjelpefjæra på coileoversene slik at jeg kan ha mer negativ camber.

 

Jeg har også modifisert rammevangene for å få plass til drivakslen. (men desverre ikke nok, begge to subber i rammevangene).

 

Hvor mye bilen er senket vet jeg ikke, bare at den blir litt lavere neste år.

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi, så nå blir det grisesenk snart??;) Blir bra dette her...gudd med nytt interiør og greier...blir digg til våren dette her ja:)

 

Jepp, herfra går det bare en vei - nedover. Satser på å bli sittende fast på en fartshump før 1 Mai...

Bilder av nytt interiør och et mycket fett ice-bygge ( ;) ) kommer, stay tuned.

1966 VW 1300

1983 VW Golf 1,1

2002 VW Polo 1,2

1999 Audi A4 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår