_DuDe| Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Da har jeg gått til innkjøp av en ny gammel bil:) 79-mod Volvo 242 turbo:) Bilen er meget godt beholt og 99,9% rust fri og har gått bare 119tusen km.. Jeg har kjøpt bilen slik den er nå av en som har gått lei prosjektet.... Jeg fikk med Hestec datasprut(nytt i eske med kvittering på 20lapper), nye større dyser og nyttt 3"effektanlegg i fra turbon å bakover:) Motoren er i fra en 96mod 940 altså en b230fk motor:) Planen for bilen er å få den 100% strøken og sette inn bur og 2stk bøttestoler og motor på litt i overkant av 400hk:D Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 blir bra dette:D stå på.. håper å se masse bilder:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totte88 Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 aaahhh.. fantastisk..:) hehe.. blir morro å se ferdi resultat.. lykke til! Siter mvh tor anders aune (240 turbo 90 mod) http://www.bilforumet.no/200-serien/220654-informasjonstr-d-240-turbo-bygges-bildetung-tr-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Kan bli bra dette! Fin lakk :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 se her :D:D nok et herrejøsses volvo242turbo prosjekt:D åsså på hadeland da... du heter ikke kjetil vel?? hørte rykter om at du hadde handla bil.. Strøken vogn hvertfall.. du får ta en tur nedpå verkstedet for en jug en dag!!! Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Hvilken front og bakende skal du ha på bilen hadde du tenkt? Pen farge ja.. Blir morsomt å følge med! :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 se her :D:D nok et herrejøsses volvo242turbo prosjekt:D åsså på hadeland da... du heter ikke kjetil vel?? hørte rykter om at du hadde handla bil..Strøken vogn hvertfall.. du får ta en tur nedpå verkstedet for en jug en dag!!! Hmmmm.. ja det er meg ja... kan sikkert ta en tur nedom verkstedet på en jug jeg vettu hvis jeg hadde hvist hvor og hvem du er ;) Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Hvilken front og bakende skal du ha på bilen hadde du tenkt? Pen farge ja.. Blir morsomt å følge med! :) Bakenden blir som den er... skal bare få tak i nye lykter(røde og hvite) Fronten skal byttes med 83 eller 84 fronten.... husker ikke når den kom jeg men er ihvertfal det panseret uten noe snute i det heletatt(hvis noen har det liggende billig så er det bare å rope ut;) Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Fine r-sport setetrekk du har :D men denne blir vell nok en finfin 242 ^^ Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 hmmm... tror nok jeg vet hvem du er nå ja;) thomas? hehe.. kom på det da jeg så deg kjøre ut av gården din i dag tidlig... Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Det stemmer:D driver nedpå verkstedet overfor hotellet vi vettu.. men jobber mye seint om dagen så er ikke så mye tid til å være der.. har også vært noe plaget med innbrudd i det siste, så jeg har flyttet alt av verdi til et sikrere sted. Du får behandle denne nye damen litt mer pent enn du gjorde med den gamle dieselpurka di da:D:D heheh den fikk smake pisken den...hehe Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Så bra ut, sleng ut noe fine bilder av hele bilen da!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Rallye Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Nå er jee dritlej ælle somm skar bygge sej flere 242`r på hadeland! Mår dom gji sej!! :P Neida, blir bra detta Kjetil:) Min motor blir gåendes som den er i sommer, så bygger jeg ny til vintern at. Satser på 300++..Holder nok i massevis for meg:) Må jo ha bil så jeg kan kjøre ifra nye bruksbil min:D Siter Volvo S60 2.0l Turbo Volvo 940 GL Volvo 240 GLT Volvo 242 Turbo x Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Det begynner å bli noen om har 242 her over ja... MEN.... har fortsatt ikke sett noen som er på veien!!!!!!!! Hehe, bortsett i fra da du hadde prøveskilter på din da Kjetil. Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Flott bil, blir nok grom. Er det lov å spørre om pris? Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg