tutigard Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Hei! Har en primera p10, med skjært motor. Skal nå bytte motor, men vurderer å sette inn en 2liter i steden. Noen som vet om 2 litern fra primera, passer rett inn? Event hvilke forandringer som må gjøres? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Du trenger en 2 liter med motorfestene så er det bare å sleppe den neddi:) Om du må bytte ledningsnett vet jeg ikke... Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmeland Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Om du har en 1,6 liter og skal sette inn 2literen så trenger du nye motorfester og ledningsnett. + evt motoren og girkasse da såklart. Anbefaler deg og ta en tur innom http://www.nccn.no for mer info. Mye bra der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danskeren Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Hej. Jeg prøvede det samme i DK for et års tid siden. Havde kun motor og gearkasse så det lykkedes ikke. Du skal have trækaksler ledningsnet motor og gearkasse for at have en chance. Desuden skal du have et komplet ledningsdiagram over begge biler og være god til at følge ledninger og læse diagrammerne. Eller købe et indsprøjtningssæt og montere det i stedet for nissan's originale system, for der er en del ledninger der skal ændres. God fornøjelse :win Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 trenger motor jeg også... er det noen som vet om noe så ta kontakt:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nik0lai Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 jeg har en SR20De motor med girkasse og drivaksler som jeg skal selge.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg