Dawg Dee-Lux Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Hyggelig start på dagen: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Innbrudd eller bare hærverk? Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet September 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 2 stk. AGV hjelmer i manko, her lå de: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Faen å kjipt! Fikk ikke du nettopp den ripa på bilen også? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 AGV-hjelm? Dyre greier? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Jeg opplevde det samme. Bilen sto parkert, jeg hadde en REGNJAKKE I BAKSETET(!!!), det begynte å regne noe helt fantastisk mye, og ti minutter senere hører jeg en ulende bil-alarm. EN eneste ting hadde de tatt, og det var: REGNJAKKEN. Jeg satt igjen med smadra side vindu, og en bil som fyllte seg opp med vann. Fikk tatt turen opp til Frysja bilglass, enda det var seint på kvelden, så det ordna seg sånn sett, men fy faen så irriterende. Meen.. så lærer man seg å ikke la ting ligge synlig i bilen. For de smadrer ruta di hvis de ser en ti-kroning på midtkonsollen. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 .. Og egenandelen/tapet må man betale selv! :mad: f** folk ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet September 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Originally posted by Jonte Faen å kjipt! Fikk ikke du nettopp den ripa på bilen også? Jo, nå blir det ny bil snart :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet September 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 AGV-hjelm? Dyre greier? ca. 8000,- for begge. Løsøre dekkes ikke av forsikringen, bytte vindu koster rett i underkant av 2000,- egenandel 4000,-, går rett av egen lomme dette gitt. Og den dyreste hjelmen var ikke min en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet September 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Et annet offer? Glasset vises ikke så godt på det lille bildet, men det er der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet September 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Denne karen mista en pda og en regnjakke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 kondolerer... hmm minner meg om narkiser Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Originally posted by MaDDoG kondolerer... hmm minner meg om narkiser Minner meg iallefall .. :mad: 6000,- i egenandel. (skader mellom 16-20k) Fyren spikrer paller nå forresten .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Originally posted by fcuk Denne karen mista en pda og en regnjakke. Alle i samma gata?? Må skaffe dere sånn nabo spion greier.. Som i USA. folk har nabo vakt lissom Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Originally posted by fcuk Denne karen mista en pda og en regnjakke. Han fikk seg vel litt av et.... Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg