volvo power Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Det viser seg att moteren går magert, dvs att tennplugga ser ut som nye etter snart 2000km, det er ikkje anntyding til sot. Så da lurte eg på om noen kunne gje meg verdiane ein skal måle på lamda sonda og luftmasse målaren?? Og tar gjerne i mot tips til kva som kan gjere det...! Lurer også på om det er samme bensintryksregulator på FT og ET? Takker og bukke for hjelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Lambda-verdiene skal jo være 1.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Lambdaen skal vel heller gi ut en spenning mellom 0,1 og 1 volt eller noe... Du får sjekke om det ligger noen feilkoder på lh2.4. Bensintrykksregulatoren er lik på F, FT, FK, og ET (230ET). Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo power Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 har desverre ikkje diagnoseuttak på bilen.. Han som ordna ledningsnettet til meg klipte ut det.. Men finnes det noen verdier man kan måle på luft masse måleren og? Takker for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg