Gå til innhold

trenger litt hjelp fort!!!

Ranger emnet


nilsgeorg

Anbefalte innlegg

Har en liten hastesak på gang nå. Skal opp i et forliksråd hvor det en sak som går ut på hærverk på min bil som skal avgjøres. Det som er gjort er at en person har ripet opp hele den ene siden av bilen min å derfor må jeg lakkere hele den ene siden på bilen. Men det jeg trenger hjelp til nå er å få prislappen på dette opp :) Har takst på skaden, men så har jeg jo nevnt tapt arbeidsfortjeneste, kjøring til og fra lakkering/taksting. Men hvordan er det med etterbehandling? Noen som vet om jeg kan lure dette inn? Har nemlig ikke koblet inn forsikringen siden jeg har planer om å bruke pengene på hel lakkering av bilen, men derfor vil jeg jo få mest mulig penger ut av disse folkene som faktisk har jort ugjærningen.

 

Trenger det meste av tips.. for eksempel fargebehandling osv osv.

 

NiX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal hel lakkere bilen, men fikk tips om at jeg aldri ville få dekning for hel lakkering av bilen. Da ville jeg tjene på å si at jeg bare skal lakkere halve bilen, får så å si at jeg trenger dekning får lakkpleie slik at lakken blir lik. har en takst på 7000 kr får skaden, men regner med at jeg skal klare å snyte folka for ca 10 000. Da syns jeg det går greit siden jeg bare skal betale 15000 for hel lakkering av bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

**ARG**:mad: :mad: :mad: :mad:

 

 

Gikk ikke bra :(

 

Viste seg at personen som i følge politiet har utført herverket enda benekter å ha gjort det. Men siden denne personen er under 16 år så er det faren som får skylden. Faren er villig til å betale skaden, men har ikke råd. Faren går på trygd å er 90% alkis, så eneste han var villig til å betale var 500 kr i måneden i 1 år. dette er jo ca nåkk til å betale halvparten av skaden. Men dette nektet jeg å gota. Dvs. at onkel politi vil ta over saken å da går det sikkert noen måneder så får jeg sikkert brev om å møte i en ny rettsak. Men fortsatt så har jo ikke faren noen verdier eller penger, så hva gjør man da? Føler at jeg sitter litt med sjegget i postkassa nå.

 

ARG!! :mad: :mad: :mad:

 

NiX

- 94 Vectra GT 16v 160 hk (TIL SALGS)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår