Opel Rekord 24V Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Litt om bilen: Bilen er en 1981 modell J utgave UTEN lister 8) 8) orginal 1300 men nå er det 2.0S med 2" simons anlegg kommer til å bli 2.0E. Nå skal bilen snart lakkeres! Det som er gjort me den er at det er sveiset endel rust rettet bulker og diverse.. Bilen kommer til å bli samme farge som den er, bare litt skarpere. Den kommer også til å få Manta GSI interiør, instrument, bakaksel med Sperre, 20E motor, 5trins girkasse, sportspoiler forann, manta gsi sideskjørt, felger er jeg ikke helt sikker på enda, men noe med kant.. 60mm senkesett og 2"simonz eksos.. Bilen bli mest sannsynlig lakkert på nyåret en gang.. denne tråden kommer til å bli oppdatert.. Noen bilder.. Her er det byttet en bit på toppen av hjulbuen.. Ny orginal GM skjerm :D :D Bakplate er skifta ferdig sparklet og kittet! Her er det også bytta en bit av hjulbuen.. var noen bobler dær så bytta det like gjerne ut med nytt blekk :D Hele taket måtte slipes ned til stålet pga. av mange små hakk.. Der var det også noen bulker som måtte rettes.. Ny veng skjerm :? bulkete? JA. dårlig passform? JA. Fikk den til halv pris pga av transportskader.. Måtte bruke endel timer med hammer,mothold og riving i skjermen for å få den til å passe.. Anbefales ikke.. Innerskjerm slipt og grunnet.. Innerskjerm slipt, grunnet og tectylert.. Innerskjerm tectylert.. Bilde når hjulbuen blir sparklet.. Litt rust bakerst på kanal måtte lage ny bakplate til kanalen også, tilpassa den nye bite bretta ned en kant, klipte på hull å pnkta den fast slik det er gjort orginal. Veng skjermen.. her skal jeg legge en fuge med sica seal.. så det blir en forholdsvis jevn overgang mellom bilen og skjermen skal selfølgelig lakkeres dette også.. Når d blir fyller over dette blir det en jevn og fin overgang.. :D samma på frontplata.. Fant en ny bulk gitt.. men nå skal det vere rett :D Bakplata ferdig sparkla... En stk klassekamerat :lol: Interiøret skal byttes til Manta GSI.. tror d trengs.. hehe Grunnet Kitting.. Grunnet Tetta med kitt.. ble litt delk nederst dær.. men skal slipe det jevnere når d har herdet:) Døra måtte også rettes.. Kittet og grunnet skøten mellom bakskjerm og bakplate.. En i klassen min som har lakkert sin Mazda 818.. Kom gjerne med tilbakemeldinger :D Lurer på om jeg skal sett inn det gråe dashbordet fra mantan eller om jeg skal ha det der? hva tror dere? Siter Rekord 3.0 24V 4stk.senator 3.0E selges i deler tlf 41643425 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett_c Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Ser bra ut!! gjort noe mer da? Siter *1995 Opel Astra* *1986 Mercedes Benz 300E W124* X*volvo 240GL 1990* SOLGT X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT x*1980 Honda civic 1.3* vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel Rekord 24V Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Ser bra ut!! gjort noe mer da? Nei har hatt fri fra skolen. så blir i mårrå... Siter Rekord 3.0 24V 4stk.senator 3.0E selges i deler tlf 41643425 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Stå på gutt! Dette blir bra! Farge? Håper du beholder den fine oransje fargen. Veng Suger!!! Mvh Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-treme Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 veldig bra jobbet, og bra med bilder:) Det liker vi:) Kunne ønske jeg selv hadde slik pågangsmot... Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel Rekord 24V Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 veldig bra jobbet, og bra med bilder:) Det liker vi:) Kunne ønske jeg selv hadde slik pågangsmot... Hei igjen! lenge siden det har skjedd noe her så må vell oppdatere litt:) først noen bilder:) Ferdig grunnet med rusthindrende grunning og fyller:) Så juksar me litegranne og bilen er ferdig slipa og klar til lakk:) maskering pågår:) Her legger jeg en hvit base:) hvit Ascona B er rått det? Sorry gutter:) Asconan ble ikke hvit likevell, dette er en 3sjikts effektlakk som må lakkeres hvit i bunnen for å så få en transparang orangefarge over der igjen, ble meget fornøyd me fargevalget her er noen bilder av det første strøket med orange fargen.. påbegynt montering:) Et bilde fra turen hjem:) Tryll tryll nesten ferdig montert Har lakkert toppdekslet nå da, men ikke på bildet:) Montert sportspoiler, har også Gsi skjørt liggende ferdig lakkert men vet ikke om de blir montert enda. Håper dere liker det dere ser:) Hilsen Emil Koren Siter Rekord 3.0 24V 4stk.senator 3.0E selges i deler tlf 41643425 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor-Eivind Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 fin bil og bra arbeid :) men der det en 818 coupe? har du flere bilder av den?? Siter Opel ascona b-16v Opel Calibra 4x4 turbo Audi a4 1,8tq Suzuki drz-400sm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Bildene er borte :/ Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboascona Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 hvor er bildene da ? =P får ikke sett deeem =/ :oohh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg