Gå til innhold

Streetmeet Kongsberg 9 juni 2007

Ranger emnet


knsmurfen

Anbefalte innlegg

Nå er det vel helst eldre på berja som ikke liker oss da, og det har vel nå for tida mest med musikk og ikke så mye med hylende dekk-skrik å gjøre.. hehe

 

Bilmiljøet i Kongsberg er sterkt avtagende, og det er jævla kjedelig.

Her som det før var flusst av Cosworther og div audi turbo-børser osv osv, er det nå bare slitne gamle biler med Duct-tape som stripe i frontruta (JA, DUCT-TAPE!!) og VM i Wunderbaum! :hvaskjera

 

Synes det er bra dere prøver å sparke liv i bilmiljøet igjen, og samtidig sette fokusen på å holde det så legalt så mulig!

:phatyo

 

Skulle jeg mot all formodning få igjen lappen før Streetmeet (:rules: ), stiller jeg med nypolert sneglehus, klar til å brenne litt gummi! :w00t

 

Synd Volvo'n ikke har sjanse til å bli ferdig til da :volvopower:

 

 

Er vel ikke bare de eldre som ikke liker oss, Politiet har jo også sagt at de vil ha slutt på råninga i byen...Bilmiljøet har tatt seg opp betraktelig det siste året, og det begynner å komme noen fetere biler, og vet at det er noen på gang...

 

Håper at så mange som mulig tar turen og at det blir et supert treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er vel ikke bare de eldre som ikke liker oss, Politiet har jo også sagt at de vil ha slutt på råninga i byen...Bilmiljøet har tatt seg opp betraktelig det siste året, og det begynner å komme noen fetere biler, og vet at det er noen på gang...

 

Håper at så mange som mulig tar turen og at det blir et supert treff :)

 

Da kommer det kanskje litt an på hva man gjør da?

Noe må ha skjedd, for når jeg var 18-19-20, så gjorde ikke politiet noe mer enn jobben sin. Og da var det også mye flere folk som kjørte, enn det er nå.

Men jeg har selv merka endringer i politiets framtreden etter ting blei flytta til drammen. Og for å si det kort og enkelt; det er på ingen måte positivt.

 

At bilmiljøet tar seg opp er derimot bare positivt. Og at noen gidder å jobbe med det, sånn at det kan bli enda mere interesse for det.

En av grunnene til at det rakna i første omgang var at ingen gadd å kjempe for å skape et tilbud til oss, etter at hele den gamle "runda" blei ødelagt.

 

Synes runda før var morsommere, og ga mer mening (ikke spør)

Men det er mulig jeg begynner å bli for gammel!

 

Trøtt nå skjønner jeg, mye vås, men hovedpoenget her var at det er godt at det kommer nye tilskudd til litt freske gatebiler i kongsberg. OG at det er godt at noen arrangerer slike møter, så folk kan få opp øya litt for at detta er akseptabelt å drive med.. aaah.. Takk for meg og god natt ;)

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var derfor vi starta kbg gatebilklubb også..for å få folk ut igjen,og kunne få litt liv ibyen igjen..

men visst flere folk er ute om kveldene så kanskje politiet gir faen snart,så lar de oss være i fred..for vi er veldig sårbare når vi er få...men er vi mange,så sliter dem,og da gir dem faen...

 

Jeg kommer til å jobbe med dette frem til jeg blir olding...hehe

for dette brenner jeg sterkt for...

 

Min mening er at det er billigere å dra ut bilen i helga, enn å dra på fylla og lage faenskap..

jeg er sikkert dum nå...men det er ihvertfall min mening

 

 

Kjempe bra at det kommer mange..sånt liker vi.

-03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt)

Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da har det skjedd litt her.

Ryktene sier at det skal begynne med bygging på plassen vi skal ha,før treffet..men jeg jobber med å finne ut av dette nå.så det er bare å krysse fingrene..!!!

Men vi har fått ordna noe av det som skal skje på treffet.

Som i år som ifjor,blir det i vaskeshow(bare vi finner jentene.hehe)

Jerrykanneløpet kommer også i år.så det er bare å legge seg i hardtrening,så kan du imponere jentene litt.hehe

Hvis dere som var å så løpet ifjor,så husker dere sikkert den lille tykke som løp..vell,han kommer i år også,i en noe annerledes utgave..hehe..trur vi.han har ihvertfall lovt det..navn nevner jeg ikke,men dere fra Kongsberg veit hvem jeg sikter til..jeg har prata med denna personen.og han ønsker seg mer konkuranse i år,så det er bare å melde seg på..Alt skal ikke bare være alvorlig på et treff,litt humor må vi jo ha..

Hva som skal skje på scenen i år veit jeg ikke foreløpig,men det blir en Dj som skal styre musikken..Det er iorden..

 

En annen beskjed jeg har å komme med..Selv om treffet er på en lørdags kveld..SÅ MÅ DU IKKE TRU AT DET ER LOV Å DRIKKE PÅ TREFFET..DETTE ER ET RUSFRITT ARRANGEMENT...

 

Mere info om plassen,og andre ting om treffet kommer etterhvert som det blir iorden.

-03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt)

Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjapt spm, Morten: Skal du ha noe vakter på treffet? You know where to find me ;)

 

Vakter trenger vi absolutt, burde kanskje ha en del flere enn i fjor. Men på treffet i fjor var det satans varmt, og mange som sto vakt ble plutselig borte (gikk og satt seg under partyteltet uten å si ifra) noe som er litt kjipt for de andre vaktene som måtte gjøre dobbel jobb. (Jeg ble ihvertfall jævli solbrent i nakken etter å ha stått i solsteiken i noen timer). Så jo flere vakter vi skaffer, jo mere kan vi rullere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjapt spm, Morten: Skal du ha noe vakter på treffet? You know where to find me ;)

 

Jupp.send meg en PM med tlf nr. ditt..så skal vi se hva vå får til..Vi trenger en del flere vakter iår..så det er flott at noen stiller opp..

Ps.jeg har bestilt flott og fint vær i år også..hehe

-03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt)

Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp.send meg en PM med tlf nr. ditt..så skal vi se hva vå får til..Vi trenger en del flere vakter iår..så det er flott at noen stiller opp..

Ps.jeg har bestilt flott og fint vær i år også..hehe

 

Bestille en haug med fine damer også da ;)

PM sendt!

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestille en haug med fine damer også da ;)

PM sendt!

 

hehe.ja det var det da..!veit du om noen bra?

 

Hehe.nå fant jeg ut hvem du er også..!!!

Sender melding til uka,eller noe..På forhånd takk..

Flere frivillige...hehehe

-03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt)

Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.ja det var det da..!veit du om noen bra?

 

Hehe.nå fant jeg ut hvem du er også..!!!

Sender melding til uka,eller noe..På forhånd takk..

Flere frivillige...hehehe

 

Jeg veit om mange bra, men om de vil være med er en annen sak ;)

 

Haha.. ja, det tar litt tid sånt ass.. Er ikke mest ute og kjører om dagen heller vettu. Regner med det blir litt enklere når det blir noen lufteturer med Cherry'n igjen.. men det er leeeenge til!

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da er papirene nesten iorden..Vi har fått bekreftelse fra Næringsparken ang plassen..Stor takk til Kongsberg Næringspark som stiller opp for oss..Det var egentlig meningen at det skal bygges ut der,men dem venter til etter treffet vårt..Snakk om positive mennesker.:thanks

 

Så nå venter jeg bare på bekreftelsen fra politie..så er det mester iorden..!!!

Mere info kommer snart..så følg med utover nå..hehe

-03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt)

Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var utrolig positivt! =) hehe.. jeg kommer, og jeg skylder deg penger Morten! =P så jeg ikke glemmer det!;)

 

Tror egentlig ikke politiet bryr seg stort selv om vi står på bekærn! de kom bort til oss å sto å bare "kosesnakka" med oss i en times tid. bare var koselige liksom, så tror faktisk holdningen til politiet endrer seg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår