Bowtietwister Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Du får holde oss oppdatert åssen dette går.Er endel biler i usa som går styggfort med de. Blir dette biler til vanlig bruk eller for dragracing? Bare turkjørere dette ja. Satser på en 350-360 Hp i første omgang! Standard motorer begge to, den ene med FMX kasse og den andre med 4 trins manuell :D Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Skal etter oppfordring prøve å vise litt hva driver med innen ræserbil bransjen og starer med Clutchen. Satte den sammen i går da den må sendes til sertifisering. Vi er pålagt å gjøre dette hvert år. Fines flere merker av clutcher men vi kjører med en Crover og for vår del får vi lov å bruke en type med tre lameller mens de som har valgt å kjøre med kompressor og metanol motor er begrenset til to lameller Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Vi har to justeringsmuligheter på Clutchen Ser dere på toppen av de seks cylindriske tårnene så sitter det justerings skruer med låsemutter. er justerer vi det såkaldte "Basetrkket" eller forspennet på trykkplata. På utløserarmene sitter det vekter påskrudd. Disse begyner å jobbe på trkk på plata etter ca 0,8 sek Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Dere sliper skiver og Clutchen for hver runde? Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Har to komplette lamell pakker vi veksler mellom så det er freshe lameller og floatere for hver runde ja [/img] Lamell Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Kostnader snakker vi om her? Et bilde av titan huset og en priside gir også folket litt ideer:thumb Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 clutchpakken med tre lameller og to floatere koster ca5000,- og vi bør ha en ny pakke pr år Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 5000 nkr? Var vel bra pris... Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 det er i norske kroner ja! er vel ikke så ille egentlig! blir en tusing pr del, men blir aldri no butikk av dragrace nei! :D Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 .. men blir aldri no butikk av dragrace nei! :D Med mindre du heter f.eks John Force? :) Interessant å se hva dere driver med, fortsett gjerne informasjonen :-) Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 det er i norske kroner ja! er vel ikke så ille egentlig! blir en tusing pr del, men blir aldri no butikk av dragrace nei! :D :oohh Men jeg hadde da ihus noe greier her engang, noe eldre PM HEMI dler der de momlet om 15-20.000Nok... Er det noe annet? eller mere forsterket til metanol?:crazysant: Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 15-20k måtte være for en komplett clutch... om de bruker spesielle clutcher for blower met vet jeg ike, men de kan kanskje kjøre med en annen type lamell kanskje Kan kanskje se ut som e helt ordinær endestopp bryter. og det er det også, men for oss den ene delen som avgjør mest av allt om du får en god start eller ikke Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 se godt på bildet! hva ser du? Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 se godt på bildet! hva ser du? Bra maling? :) Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 stasvogn ja :D Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.