raboc Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Hvilken klasse skal dere kjøre i? Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Juni 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 aaah... så ut som en skikkelig gatemotor det der... :D:D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 hehe hadd nok reve biljæveln i to tenke æ!!! Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juni 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 Jeeeez, sweet :):) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 FIkk på plass motoren i kveld. "Old Sherif" er den døpt. [/img] S. A. T. A. N. ! ! GRATUfaenmegLERER da! Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Novabo Skrevet Juni 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 Vi ses i Sundsvall. Lycka till!! Go get them...:deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Da var ildåpen vel overstått for mann og maskin! Helgas Deep Forest Nats ble debuten for oss. Fikk bare desverre bare to runs på lørdag da resten regnet bort. 7,14 og 250km/t i første drag vitnet om at det finnes potensiale i utstyret. Avslag på ca 300 meter og 1,07 i 60 fot tid [/img] Depot bilde fra fredagen. Per Svedberg til høyre og Lindberg bros. til venstre I opplininga før første draget. Spent Pilot!! Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Da var ildåpen vel overstått for mann og maskin!Helgas Deep Forest Nats ble debuten for oss. Fikk bare desverre bare to runs på lørdag da resten regnet bort. 7,14 og 250km/t i første drag vitnet om at det finnes potensiale i utstyret. Avslag på ca 300 meter og 1,07 i 60 fot tid Gratulerer med en bra start! Det er Jan Egil som spaker dette udyret også, eller? Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Gratulerer med en bra start! Det er Jan Egil som spaker dette udyret også, eller? takker!! jadda samme sjåfør som før . Fikk lurt`n inni før vi låst døra, så han hadd itjnå valg :) Neida, det er han som er sjåfør-emnet i teamet så det var ikke noe tema om hvem som skulle kjøre. [/img] Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Men åssen er det blitt med dissa Corvette karossene? Er det ikke mange slike biler som har krasjet? Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Pussig når du sier dette så kom jeg til å huske at banerekoren på Frøya holdes av en slik en,.. på taket over mål :-/ vet da søren jeg nei! Spiller det noen rolle hvilket skall som er trødd nedover røramma da? Like mye gambling uansett dette har jeg inntrykk av! Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 Det var vel det samme teamet som hadde den røde der før det, Nygård? Banen på Frøya kan umulig være godkjennt for å kjøre så fort? Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bam Margera Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 Synd dere fikk regn i Sundsvall.. Husker du hva 1/8 tida var? Ja, det er endel 63 Corvetter som har kræsja. Men tenk på hvor mange slike det finnes i Pro Mod... Er jo et aerodynamisk karosseri. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 Og et tøft karosseri!! man trenger ikke å forandre formene helt til det ligner på en funnycar med dører med slike karosser! Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 Meget pen 70 Mustang Cab. Vet ikke Eieren Eieren er en norsk man, som eier et amerikansk verksted som restaurer biler og kjøper inn fra statene. Han og kona hans var drosje førere før, men sluttet med det og tok fagbrev i bil mek. og så startet de et amcar verksted. Var I vi-menn bladet i bil billaget, bilen skal visstnok ha tilhørt en av dem to karene som startet james bond trilogien og skal være den eneste mustangen med 426 cobra motor (tror jeg det var) som var cab og som var laget for eksport Og nå skal jeg ikke si 100% at det er den bilen der, men den ser helt lik ut som den, helt lik farge, cab, like strøken osv. Det bladet, skal være nr 22 i 2008, hvis jeg husker riktig. Var i alle fall fra 2008. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg