Trønder Nova Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Jeg hører rykter om at gutta i dalføret har vært på fjellet og lufta "beltedyra" sine i dag..? Stemmer dette da Bowtietwister? I tilfelle så vil jeg ha full rapport i baren neste helg ... Stemmer det fikk kjørt på ca 8mil i går, til en plass som heter ånn. Der var det Arctic cat demo på 07 scootera å burger :driving Rekne med at du får full rapport (hehe tok du den) neste helg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scallopshelge Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 8 mil blir mye snøsprøyt det ! Jeg vil tro at enkelte kjenner det i kroppen i noen dager.... Får håpe at gutta er frisk og raske til helgens store party..:naaaws Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 8 mil? sikker? e da vel ikke 8 mil fra Lia te Ånn e det vel? Sånn ska en "kjøpskål" utføres. Fredde har vært til Urs Erbacher å kjøpt seg Funny. Nåh! må itj gru Helge! Ska nok vær i form til helga.Kjem nok til å gå "Hur bra som helst" tenke æ:partyon: Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 8 mil? sikker? e da vel ikke 8 mil fra Lia te Ånn e det vel? Sånn ska en "kjøpskål" utføres. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scallopshelge Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Hehe... Man treng itj å kjøre så langt for å få til noen mil hvis man e kreativ på scooter!! Jeg synes jeg kjenner fjoråret's heldag i ryggen ennå.. Fredde har kjøptFC ja og Håkan har pensjonert seg ser jeg - ting skjer for. Jeg tror det kan bli et kjempeparty i helga, antall påmeldte er passert 90 stk nå - Kan fort bli stemning i dette selskapet !:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 90 påmeldte ja! Bra! Vi tar båten kl 1630 på fredag. Du får klargjør tappetårnet da Scallops! Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Etter ei trivelig helg på Frøya er det nå tilbake til hverda`n igjen! Tar sjansen på å legge ut et par bilder fra helga. [/img] Kvalvik motorsport ble tildelt den prestisjetunge "skapet skal stå" prisen! Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Etter ei trivelig helg på Frøya er det nå tilbake til hverda`n igjen!Tar sjansen på å legge ut et par bilder fra helga. [/img] Kvalvik motorsport ble tildelt den prestisjetunge "skapet skal stå" prisen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scallopshelge Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Den berømte Skallebanken merkes faktisk ennå i dag også...:puke: Om det er den lille flaska på lørdag eller den lille dunken på fredag som har skylda er faktisk litt usikert.....:hvaskjera http://i119.photobucket.com/albums/o122/scallopshelge/Bilde393.jpg Men gøy var det :) http://i119.photobucket.com/albums/o122/scallopshelge/Bilde392.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Er det malt mitt øye sku Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scallopshelge Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Godt observert av en dreven maltøldrikker !! Skapte nok litt skallebank denne dunken ja :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 He he ja utrolig nok så gikk det egentlig rett bra! Stemingsrapport fra frokosten på lørdag. Kan vel ikke si morgen da klokka hadd slepa sæ så vidt forbi halv to. og for å si det sånn var det ikke BARE kaffe i koppen:partyon: Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scallopshelge Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Det har vært så stille på denne tåden siden Frøya turen....:cool: Er det nyresvikt? Er det leverproblem? Er det manko på sjøltillit? Er det manko på tid pga store mengder scooterkjøring? Eller har dere rett og slett frosset inne i snøhula deres oppi dalen ??? :???: :omfg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Det har vært så stille på denne tåden siden Frøya turen....:cool: Er det nyresvikt? Er det leverproblem? Er det manko på sjøltillit? Er det manko på tid pga store mengder scooterkjøring? Eller har dere rett og slett frosset inne i snøhula deres oppi dalen ??? :???: :omfg Scooter scooter scooter å Bowtie t har fått motor trøbbel:hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Søndagens scootertur bød på forskjellig! Etter en mils kjøring ble det bråstopp på maskin. Hva som skjedde! [/img] Skikkelig skjæring! Trolig ising i en forgasser som er årsaken, men fikk ingen forvarsel desverre. Avgasstemp sensorer er under vurdering. Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg