jones Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Tja tror ikke det blir noe kjøring med meg i sverige :crazysant: Men det blir turar til sundsvall og titta:happyhappy: skall bare krige i trøndelag:) Blir hardt i trøndelagen til neste år tror jeg! spesiellt når det kommer enda en nova med Øystein Tørrum oppsett?? (full gass = 7.70 HVER gang) :d Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 http://www.w2wpowertrain.com/t-novabuild-2.aspx her snakker vi om en ekte sleeper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 http://www.w2wpowertrain.com/t-novabuild-2.aspx her snakker vi om en ekte sleeper FY faen så TØFFT!!! Dobbel procharger??? Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Blir hardt i trøndelagen til neste år tror jeg! spesiellt når det kommer enda en nova med Øystein Tørrum oppsett?? (full gass = 7.70 HVER gang) :d ja det er det som er målet så slipper vi å drive med sånn bremsing :eddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 ja det er det som er målet så slipper vi å drive med sånn bremsing :eddie Trodde det var bremsing som var "inn" i trøndelagen jeg? :D 60% av de som kjører, drar jo bare `førstegitet og slipper jo opp etter 100 meter heheh.. Don kjørte vell under 7,60 (tror det var 7,56.. iallefall UNDER absolutt breakout) og -100 km/t på fjordårets stevne på Hell hvis jeg ikke husker helt feil? Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Trodde det var bremsing som var "inn" i trøndelagen jeg? :D60% av de som kjører, drar jo bare `førstegitet og slipper jo opp etter 100 meter heheh ja de store gutta ja hehe:boxing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 ja de store gutta ja hehe:boxing Noen små også? :D Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Noen små også? :D ja hehe det finnes vel dem som har kjørt seg på hengern etter første draget ja. over motorisert hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 ja hehe det finnes vel dem som har kjørt seg på hengern etter første draget ja. over motorisert hehe Synes nå det er en dum regel det med MAX 7,60 for å få fortsette jeg da.. Har sett 2 ulykker i streetlegal, fra 1999-idag og ingen av de har vært fordi de kjørte så jævli fort Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Synes nå det er en dum regel det med MAX 7,60 for å få fortsette jeg da..Har sett 2 ulykker i streetlegal, fra 1999-idag og ingen av de har vært fordi de kjørte så jævli fort en plass må vel grensen gå sikkert, men har ikke gjort noe om den har blitt flyttet ned tik 7,2 eller noe i den dur, men da har jeg blitt nødt til å trimme mere hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umek Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 FY faen så TØFFT!!! Dobbel procharger??? Twin ROTREX C38-81 Superchargers står det i, er noen som er reim drevet innvendig slik at man ikke får kompressor lyden, sleeper vettu ;) Skikkelig go motor i den der, nymoderne LS2 med puste hjelp er ikke å forakte det vettu :D Siter - Pontiac Firebird Formula 400 1973 - 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22" http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049 - 2000 Peugeot 406 stv (konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Hvorda er stemmningen for å lage en tråd der vi kan informere litt lokalt her, om forskellige motorer bakakslinger gearkasser forgasser ol som vi har i eie eller vet om til salgs ,før de kommer ut på det store markede. komm med synspunkter på det!!:chairshot Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Novabo Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Någon som vet hur mycket ett "wilwood 4piston dynalite caliper" väger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Hvorda er stemmningen for å lage en tråd der vi kan informere litt lokalt her,om forskellige motorer bakakslinger gearkasser forgasser ol som vi har i eie eller vet om til salgs ,før de kommer ut på det store markede. komm med synspunkter på det!!:chairshot høres MEGET bra ut! Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg