MagnusVW Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Hei, Kom over en post på VW-audi club forumet der det var en som lurte på om det var mulig å montere en Concert II cd-spiller i en A4 (96). Trenger en ny spiller selv, så jeg tenkte jeg kanskje kunne prøve dette. Link til cd-spilleren: http://zubehoer.audi.de/zubehoer/zubehoer.jsp?sprachID=1&baureiheID=MO_AU_A3_AB2&modellgenID=MO_AU_A3_AB2&modellID=MO_AU_A3_AB2_8P1&hgID=MO_AU_A3_AB2_8P1_I_3001&gruppeID=MO_AU_A3_AB2_8P1_I_3001_3001 Noen som har gjort dette før? Hva må til for å få denne spilleren til å fungere i en pre-facelift A4? Noen snakket om en can-bus simulator. Hva er dette, og hvor får jeg tak i slikt? Mye arbeid å montere? Om noen skulle sitte på en slik spiller de bil bli kvitt, kan jeg være interessert. Send meg gjerne en PM. :) Mvh Magnus Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Litt OT, men vet du hva som er forskjellen mellom Concert og Symphony? Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bassmania Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Etter et fort søk på google, så viser det seg at Audi concert bare spiller CD, mens Audi Symphony har i tillegg kasettspiller!! Siter 2010 Audi A4 1.8 Turbo MLT 2002 Audi A4 1.8 Turbo... solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Etter et fort søk på google, så viser det seg at Audi concert bare spiller CD, mens Audi Symphony har i tillegg kasettspiller!! Fancy! Alle biler burde hatt Symphony.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandre Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 750 euro :O:O Syns det var litt dyrt for den spillern der Siter - 92 Audi S4 2.2 Turbo x 98 Audi a4 Avant 1.8 TQBilstereo prosjektSolgt x 90 Audi 90 coupe 2.3 Solgt x 91 Lada samara 1.3 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Du får de på ebay mye billigere, så da går det greit. 750Euro er drøyt for den spilleren ja. Kan være enig i det. Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 hmm hva koster de i beste fall?? Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 har ikke lett så veldig mye etter de, men de jeg har sett ligger på 200euro. Godt mulig de stiger når auksjonen nærmer seg slutten da. Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg