DaButcher Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Det er ikke alltid så greit å være annerledes... babyhmm? :cook :spermie: :drunk: birthday Om det er noe trøst, så synest jeg bilen din var grom! Ingenting er som b36 (non)power! Jeg holdt på å kjøpe en slik totalrenovert b36 med forsterket m47 en gang, men han ville ha litt for mye for den. Jeg tenkte på modernisering og et par turboer :-) Anyhow, jeg skal tipse ole andre om denne tråden. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 jepp trådstarter du har sett min :) orker ikke legge ut bilde;P Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_gunnar Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 slenger meg med jeg og... har en 87 volvo 240 som je driv å bygge litt på... sitter i 350/350 nå... bildene er litt gamle så den ser mere ut som en bil nå... skal ta nye bilder snart... men slenger inn et par jeg har her... Siter -ole gunnar- 1987 vw jetta 1,6!! (nylakkert å greier) 1984 vw jetta 1,8 (skrota) 1987 volvo 244 v8 (prosjekt) 1987 volvo 240(delebil) 1985 volvo 240 ( leketøy/vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Har posta bilde av denna før, men gjør det igjen.Står i fellesgarasjen i boligblokka til kompisen min. Virker som den bare står og støver ned i garasjen. Vet ikke noe mer enn at det er v8 i den. Noen andre som kjenner til den kanskje? Den er klin lik bilen en bekjent av meg bygde på slutten av 80-tallet, sort 245 med corvette 350-motor..... Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Syns den der er grise rå. Kanskje jeg skal spore opp eieren og høre om den er til salgs nå som jeg har solgt min hehe Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 VCE: Det gikk en 745 med EFI V8 i Stange for noen år siden. Sort eller koksgrå. Var med en kompis og kikka på den. Da var den i bruk, men mangla ting som taktrekk og ymse dilldall for å få den fin. Lurer på om det var 60K selger forlangte? Eller var det 40? 85? hehe.. er vel en 7-8 år siden tenker jeg. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Skody: Kom deg til chottaberg nå. Og bring me list :D Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Turboperformance: Han gubben som eide/eier den heter Rune tror jeg. Var en eller annen som mumla om det. Du har vel ingen bilder eller no? Sjekka opp regnr på nettet og da sto det at den var avskilta nå. Kameraten min har flytta så får ikke titta etter den lengre... Sist jeg var å titta på den i høst var det klistra på store norske flagg klistremerker på sidevinduene bak, torshov bilrekvisita flammer på panseret og stor stygg volvo logo i frontruta. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scrat Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 her er noen bilder av bilen min fra i sommer Siter -67 VW boble (herbie) -78 Volvo 242 V8 -78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition -01 Ford F250 *Powerstroke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Burnout| Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 den bilen hadde v8 da den gikk på steinkjer da var det ei jente som fikk bygd den men nu står det turbomotor i den men bilen står enda godkjent me v8 hos biltilsynet Siter Volvo 945 tic Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Får vel melde at jeg har kjøpt gamle bilen til HpFreak, ser sånn ut nå... Skal shine litt i motorrum vaffal :) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 hva er det forno teip på baklyktene? Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 hva er det forno teip på baklyktene? Det er faktisk sotnings spray som han eieren før meg syns var fett. Ikke helt enig egentlig men gadd ikke gjøre noe med d alacocaina Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 har litt vanskelig med å finne ut om det er kult eller ikke.. Teit er det nok kanskje.... :) Men på avstand liker jeg det. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8LVO Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 hallo.. har en 76 mod 244 med en 5,0 liter ford v8 i.. eks mm-racing motor... 2 turboer og en liten dæsj med gass.. 5 tr man kasse.. skal forsøke og legge inn noen bilder .. har ikke peiling hvordan man gjør det he he... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg