VCE Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 I det siste har noe sagt meg at det er flere som har dette her enn jeg trodde. Legg ut bilder og litt info, så vet vi hvem hverandre er. Jeg kommer tilbake med mer fra min "stall" når jeg får svar på min søknad til bilsakkyndige. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Bilen til en kompis.. Skulle egentlig være vinterbil.. MEN langt fra ferdig.. 305 Chevy, holley forgasser, th350 kasse.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Duger denne? grinchy 3,6 liter, 120hk, dobbel Carter 4-trinns manuell....:happyhappy: Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Var nå mer personbil jeg tenkte på, da... uansett om det er en 142 eller om det er en XC90. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Alltid skal jeg bli holdt utenfor... :peace: Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 hehe, ikke sånn ment, men jeg regner med at du forsto hva jeg var ute etter i utgangspunktet... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Har posta bilde av denna før, men gjør det igjen. Står i fellesgarasjen i boligblokka til kompisen min. Virker som den bare står og støver ned i garasjen. Vet ikke noe mer enn at det er v8 i den. Noen andre som kjenner til den kanskje? Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Tralla lenger opp her er halvveis til salgs.. Hvis han får 15 lapper for den, så forsvinner den... Pga kjøp av turbo til Supra'en hans Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Her er mine og begge er under forandring så får nyte disse bildene til å begynne med ;) Denne har nå en 350 TPI og T5r kasse nos: Denne er under oppbygging og blir ikke disse felgene eller fargen. Men har en 305 gasser motor og en 350 automat: Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Den jeg postet lenger opp er til salgs... Billig...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Har posta bilde av denna før, men gjør det igjen.Står i fellesgarasjen i boligblokka til kompisen min. Virker som den bare står og støver ned i garasjen. Vet ikke noe mer enn at det er v8 i den. Noen andre som kjenner til den kanskje? Så denne på ekeberg for 2 år siden. Knall fet. Me want hehe Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
herrens sendebud Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Har posta bilde av denna før, men gjør det igjen.Står i fellesgarasjen i boligblokka til kompisen min. Virker som den bare står og støver ned i garasjen. Vet ikke noe mer enn at det er v8 i den. Noen andre som kjenner til den kanskje? Bilen ble solgt til en som heter Stein fra Vågå sist sommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Alltid skal jeg bli holdt utenfor... :peace: hahaha tror jeg dør :D Du er genial Reodor F! :thumb Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 hahaha tror jeg dør :D Du er genial Reodor F! :thumb Det er ikke alltid så greit å være annerledes... babyhmm? :cook :spermie: :drunk: birthday Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Bilen ble solgt til en som heter Stein fra Vågå sist sommer. Den sto fortsatt i garasjen der i høst en gang. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg