PrinsWilhem Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 NO WAY!! HAHAHAAA Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 smooth! Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Svært så høy på pæra du er blitt da? Det er en Golf 3 forguds skyld. Alle har sett en slik før.. Hadde det nå vært noe spesielt.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 pen lykt.. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Er vel så stygg at han ikke vil vise den fram. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Originally posted by Jonte Svært så høy på pæra du er blitt da? Det er en Golf 3 forguds skyld. Alle har sett en slik før.. Hadde det nå vært noe spesielt.. Det er folk her som har masa om bilder om bilen min.. Men, ops ja. Jeg har vist en bil med metalikk lakk og fine felger.. Hva har du da gutten min? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CB*Celebration Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Originally posted by quack Er vel så stygg at han ikke vil vise den fram. det er den jo ikke da...!! heyyou Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 golf er golf :) konebil :ass Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Originally posted by sheriff Det er folk her som har masa om bilder om bilen min.. Men, ops ja. Jeg har vist en bil med metalikk lakk og fine felger.. Hva har du da gutten min? Jeg har Cash! :) Så blir vel bil snart. Med Metalic Lakk og Fine Felger + Diverse annet.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by bidz golf er golf :) konebil :ass Men det er vel ikke mx 5.....? Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thanatos Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Originally posted by swidish vr6 Men det er vel ikke mx 5.....? Nei, MX5 er jo kjent som en sportsbil av de sjeldne.. Har vel egentlig, når jeg tenker meg om, aldri sett en med hvite skilter, for det koster så mye å regge dem (du vet, effekt, og motor str og sånt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 hvor er bildene da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Gone Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 eh.. Engelsklæreren min, hun har en MX5 med hvite skilter.. Cabriolet gull farge.. ganske lik denne her -rolfi Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Er det så utrolig vanskelig å vise bilder av bilen din? Eller er det bare at alle vil få seg en gedigen skuffelse når vi får se den eller hva er det for no? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg