Gå til innhold

Noen som har en golf til meg?

Ranger emnet


Boosti

Anbefalte innlegg

Etter en liten tur innom bmw verdnen, vurderer jeg og gå til bake til golf igjen. .Lakken bør væra bra, og gjerne en mørk farge. Den må væra eu ok og væra så godt som rustfri. Senk og felger er et stort pluss....Og det må væra servo. Gjerne Gti

 

 

 

Men er det mulig og finna noe sånnt til 15-30lapper. Jeg vet prisen setter sine begrensniger, så motor størelse kan vike for bra utsende osv. Vet du om en eller har en så rop ut.

 

 

 

La den her da jeg ikke syntes den passer inn i ønskes kjøpt forumt. Det er her golf 2 freaka holder til. Og jeg trenger litt guiding til og finne den rett bilen. Så jeg håper de får ligge i fred her, og ikke sletta/flytta

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en svart 2-dørs 89 16v som trenger litt kjærlighet og pleie for at den skal bli fin igjen. Ikke EU-godkjent, men det skal det ikke mange kronene/timene til for å fikse. Får den betraktelig billigere enn 15-25k, så da har du litt penger til noe stasj:) Sitter G60-bredding, 90-fangere, emblemfri grill, originalsota baklykter osv.

 

Om du er interessert, så får du for all del sende meg en PM med tilhørende spm, så skal jeg svare deg så godt som overhodet mulig.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med andre ord en strøken 4 dørs 2r da? kan bli vanskelig til 15-20lapper det tror jeg..

 

Det står 25 lapper....og er det noe jeg liker, så kan jeg alltids slenge inn noen lapper til.

 

Bør ikke være strøken, jeg sa at lakken bør være i grei stand, og så godt som rustfri (altså litt rust kan det være). Det er helt greit med litt småfiks, bare det ikke er for mye.

 

Må nok opp i pris skal du ha en strøken 2`er med slik motor

Må det være GTI da?

 

Må ikke være gti, men jeg vil ha litt futt. Har hatt 1,8l 90 hestern før, og den syntes jeg det er lite futt i. Som jeg skrev over, så kan motor størelse vike for bra utsende og omvendt :)

 

stemmer vel ikke med alle kriteriene...men det er en bra bil å mye morro for pengene!

 

 

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1326184

 

Den har bare 2 dører desverre, er litt lei av og ha bare to dører nå.

 

Min golf 1.6 er til salgs hvis det er av innteresse

 

1,6 blir nok litt lite....

 

Har en svart 2-dørs 89 16v som trenger litt kjærlighet og pleie for at den skal bli fin igjen. Ikke EU-godkjent, men det skal det ikke mange kronene/timene til for å fikse. Får den betraktelig billigere enn 15-25k, så da har du litt penger til noe stasj Sitter G60-bredding, 90-fangere, emblemfri grill, originalsota baklykter osv.

 

Om du er interessert, så får du for all del sende meg en PM med tilhørende spm, så skal jeg svare deg så godt som overhodet mulig.

 

Takk for tilbudet....men jeg har desverre ikke tid til og sett i stand og eu-godkjenne noen bil nå. Så vil helst ha en som er godkjennt. Men det høres ut som en okey bil :)

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant to stk...noen som kjenner til disse? Hva er bra og ikke så bra?

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1326858

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1328716

 

den blå 16v i den ene annonsen ser jo bra ut. ville sjekka opp den;)

- 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil

 

- 1985 vw golf 16v gasser prosjekt

 

- 1994 volvo 850 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Jeg drar oppat denna tråden igjen, da jeg vurdere golf igjen. Noen som har en til meg?

 

Etter en liten tur innom bmw verdnen, vurderer jeg og gå til bake til golf igjen. .Lakken bør væra bra, og gjerne en mørk farge. Den må væra eu ok og væra så godt som rustfri. Senk og felger er et stort pluss....Og det må væra servo. Gjerne Gti

 

 

 

Men er det mulig og finna noe sånnt til 15-30lapper. Jeg vet prisen setter sine begrensniger, så motor størelse kan vike for bra utsende osv. Vet du om en eller har en så rop ut.

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår