Golf 91mod Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 da var bilen i hus, så jeg får vel slenge ut en tråd jeg også da:) bilen er en Audi A4 1,8T 1996mod. Bilen er bare kjørt 145 000km. ting jeg skal gjøre med bilen etter hvert er: facelift lykter Chip åpent luftfilter senk (lyst på justerbart) Felger (18") ny grill lakkere diverse Jeg vil holde bilen mest mulig clean, og blir derfor ikke noe "plastikk" på denne kjerra nei. kom med forslag og kritikk:) Siter Audi A4 1,8T 1996 Golf 1,8GL 1991 (X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Råd behold fargen. Nice Neste gang ta bilde av bakskjermen som ikke har bulk. hehe Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 91mod Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Råd behold fargen. Nice Neste gang ta bilde av bakskjermen som ikke har bulk. hehe hysssjj...hehe... jaja, blir nok fikset en gang ja..:) Siter Audi A4 1,8T 1996 Golf 1,8GL 1991 (X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Bra utgangspunkt, siden du skal holde den clean går det jo ann å trimme den.. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Vil og anbefale deg -som alle andre Simons eksos! Her kan du se hvordan det ser ut: Slikt kit ligger på rundt 4000kr på bl.a Bil Xtra. EDIT: Ser du har skrevet facelift lykter, hvis du har bare tenkt på fremme, kan du jo kjøpe slike som illustrert over, de er veldig fine. Disse selges på bl.a NBS. (Bilen er forøvrig vx2go's gamlebil.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Det som er litt kjipt med Simons eksosen er at den ikke er rustfri, kan jo hende de holder noen år for det men.. Pen bil forresten Golf 91mod :) Mange som går fra Golf til A4 nå ser det ut som :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Pen farge, hva slags grill har du tenkt deg? :) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 91mod Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 EDIT: Ser du har skrevet facelift lykter, hvis du har bare tenkt på fremme, kan du jo kjøpe slike som illustrert over, de er veldig fine. Disse selges på bl.a NBS. (Bilen er forøvrig vx2go's gamlebil.) takk for tibakemeldinger:) har tenkt på orginale facelift lykter bak også. men i mellomtida lurer jeg på om jeg skal lakkere det orange til rødt, noen som vet om dette er lovlig, og om det lyser orange nok vis man lakkerer tynt lag og bruker orange pære?? Siter Audi A4 1,8T 1996 Golf 1,8GL 1991 (X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 91mod Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Pen farge, hva slags grill har du tenkt deg? :) takk! jeg er litt i tvil hvilken grill jeg vil ha, lurer på RS4, har også tenkt på emblemfri grill med crom kant, å lakkere den svart blank, men jeg vet ikke helt, noen forslag?? den emblemfrie grillen: Siter Audi A4 1,8T 1996 Golf 1,8GL 1991 (X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netwreck_ Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 RS4 grillen synes jeg er penest, den er liksom "orginal"! Hvis du har plan og og holde den cleen! Har en RS4 grill selv og fornøyd med den. Ellers: Meget pen bil med meget pen farge!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 91mod Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 RS4 grillen synes jeg er penest, den er liksom "orginal"! Hvis du har plan og og holde den cleen! Har en RS4 grill selv og fornøyd med den. Ellers: Meget pen bil med meget pen farge!:) takk for d:) jeg lurer litt på rs4 ja, men er ikke så aller verst men emblemfri heller, men redd for at d skal se litt for "billig" ut. her ser du lowrider_a8 sin gamle A4 med emblemfri grill. Siter Audi A4 1,8T 1996 Golf 1,8GL 1991 (X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netwreck_ Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 synes ikke emblemfri grill gjør seg på a4 jeg. Av en eller annen grunn. Veit ikke hvorfor. RS4 ville jeg kjøpt hadde jeg vært deg(uten emblem vel og merke)! Her har du bilde av min med RS4 grillen: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Må si meg enig, det er liksom noe som mangler når enn har emblemfri. På golf 3 synes jeg det er knall med emblemfri. Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 ikke øyelokk :) men lykter det må man ha og noen fine felger er altids greit. få også litt finere enderør men ikke noe syke noen bare bittelitt kraftigere Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Også bytte ut de orangesideblinkerne til hvite kanskje? Synes orangesideblinkere skjærer seg, hvorfor ble dette levert som standar? :P Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg