lars-frr Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Jeg kjørte en liten tur idag så ble jeg stoppet av en falken bil, han sa at ene bakdekket var helt løst når jeg kjørte .Jeg bare hææææææ !! "##¤ Greit nok , jeg kjørte til en venn av meg som er mekaniker , han strammet skruene litt ,de satt fra før av ganske hardt , men det var en skrue som var litt løs så han strammet den ekstra hardt .. I tilegg jekket jeg opp bilen for å sjekket om hjulet var løst , det satt bom fast .. Kan vel ikke bare ha vært den ene skruen som har forårsaket feilen , jeg mener hvis bak dekket ikke hadde gått som de skulle så ville vel hele bilen rista noe jævlig .. Skal få en venn til å kjøre ved siden av meg i kveld for å sjekke om han ser noe ,, men noen som har noen tips om hva som isåfall kan være galt ??? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Dårlig syn på falken mann? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet September 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Håper det kan være det , men det spørs ?? Ingen andre som har noen forslag , ekke dægg å kjøre rundt å tenke på at en bakhjulet kan falle av Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 har du kryssteitet? :P Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Man drar jo aldri til en av boltene hardere enn de andre da..... Alle like hardt og i kryss.... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet September 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Mente jeg hadde gjort det da , men tror jeg bare skrur av hele dekket jeg å setter det på på nytt jeg ... Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Kan jo sjekke om du har slått felgen skjev...... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet September 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Er det vanlig eller ? Ser man det hvis man tar av hjullet eller må det inn i en sånn spes maskin ?? Så det kan ikke være noe med hele bakstillinga ?? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Har du helt herpa hjullager bak, og kanskje en løs spindel atpåtil kan det vingle. Men om du jekket den opp og alt kjentes tight ut vil jeg heller tro det er felgen. Gi den et spinn når bilen står på jekken, og du skal kunne se felgkanten svinge ut og inn om den er skjev. Er det Alu. så skal du ikke teite til skruene mer enn du klarer for hånd, og da mener jeg du skal skru det til med verktøy UTEN å hoppe på det etterpå. Og stram alltid alle til like mye diagonalt. (I kryss) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 ??? TSW Venom felger ser jo eikene på en spesiel måte da .... Hvis de har jekket opp bilen og kjent kan det nesten ikke være lager og boltene er teitet. Hadde felgen vert synlig skeiv hadde hele bilen ristet som faen ???? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 sjekk om du har blærer på dekket Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zckumling Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 du kan jo skjekke om du kansje har et endeledd som ikke er som det skal være... Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet September 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Jeg kjører fortiden ikke på tsw felgene siden 2 av de er punktert og jeg ikke har råd til nye dekk :) Så nå kjører jeg på vinterdekk ,, helt jævlig når det regner ,, glatt som faen :( Jeg skrudde av dekket i dag , da så jeg en ting . Felgen går ikke helt inntil den skiven slik som de andre felgene gjør , er liksom et 2mm mellomrom eller noe , virker som om en eller annen skive inni der er sliten ... Men det bled bdere etter at jeg skrudde dekket på nytt igjen ihvertfall .. Men får få sjekka ut hva den skive greia er .. skal prøve å få tak i noen bilder Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Du har ikke fel senter ringer da - slik at du dra dekket til skjevt ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet September 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 HÆ ?? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg