Kristian S. Skrevet September 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Caterpillar-flekker er stas. Alt er bedre enn lister og drit. Nå er de to skeive felgene levert til retting hos Felgservice i Askim. De skulle ringe og si hva de kunne gjøre med dem og hvor mye det evt vil koste. Uflaksen fortsetter: Nå er jeg kalt inn til militæret igjen. Noe jævla combat force opplegg oppi Bardufoss. Dit er det siste stedet i verden jeg skal dra. Så nå må jeg finne på noe lurt. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Skal du til kongsberg til søndagen eller? Det er Volvo treff der ;) Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet September 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Er planen det. Hadde vært stas hvis jeg fikk tilbake hjula fra retting før det. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caprice Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 haha, Army Brat! nei nå må vi forte oss å hente kjerra di så du får igjen flaksen! Siter 100% Death Proof Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Er planen det. Hadde vært stas hvis jeg fikk tilbake hjula fra retting før det. Hadde vært tøft om du kom, så kunne jeg endelig fått sett bilen din i virkeligheten ;) Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet September 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Den ser ut som et hælvete nå. Er spraya med Caterpillar-gul epoxygrunning nederst på dørene, kanalene og hjulbuene. Med svarte plåtiser. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Sånn ble den. Ser såvidt gærningen sjøl sitter der og skal kjøre hjem til Oslo. Blir nok fint å få lakka og få på JP felga. Gjør nok hele forskjellen. Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet September 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Ja. den ble knallfet. Nye b30 motoren gikk bra, men jeg tror gasserne må justeres litt. 6-hjulstrekken blir fin å ha til vintern. Må si du er flink til å bygge custom 240! Var kjempekontroll i Lillestrøm på vei hjem. Ble jo selvfølgelig vinka inn. Så at de sjekka bilene nøye, så jeg tenkte at nå får jeg trøbbel med et eller annet. Etter litt venting kom en politikar bort og skulle se vognkort og førerkort, så måtte jeg fram til noen andre som skulle sjekke bilen. Viste dem vognkort og førerkort, så sa han: Hvorfor er ikke bilen rød? Så sa jeg: Fordi den er sølv. Så måtte jeg skru av motoren og åpne panseret. så sjekka de rammenummeret og det var greit. Så gikk de et par runder rundt bilen, så kom en tredje politimann og sa: Jaså? Er det turbo i denna? Har du 531 topp? Så endte det opp med en hyggelig volvoprat med 3 politimenn. Så sa de: De får ha en hyggelig tur videre også må du få på noen ordentlige hjul! De brydde seg ikke om ting som at skiltet foran ikke synes så godt, slitte dekk, orange parklys og at den er litt lavere enn den skulle vært. Det verste var at det sto at den var rød i vognkortet. Var en hyggelig tur til Sikkan. Var hos skrot-kalle i sverige og skroten i Kongsvinger. Nå er bilen forhåpentligvis ganske rustfri. Han har også bytta et utslitt dørhengsel, fiksa litt på sentrallåsen min så den funker bittelitt, fiksa lysbrytern i bagasjen, festa armlenet på innsida av døra ordentlig, montert sånn plastdeksel bak for å skjule eksosen og fylt hele bilen min med sand ;) Blir bra med litt lakk. Satte de to rette JP hjula ved siden av for å se hvordan det blir. Ellers har Sikkan lagt ut masse bilder her: http://s41.photobucket.com/albums/e296/sikkan/Solvpilen/ Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet September 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Får linke til garasjesalget mitt: http://www.bilforumet.no/kjopsalg/showcat.php?cat=500&ppuser=4709 Ikke diskuter her. Send pm, ring eller send sms. Kan byttes mot sentrallås motorer. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 litt lakk nå, så blir det bra! kjipt å høre om plassen din da!! finne et lokale sammen snart nå da ell? Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet September 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Jeg og Caspar har jo verksted på gang i Ski. Sammen Med Ole. (Han med pickupen) Han maser og maser på de jævla boblefolka men de får ikke ræva si ut derfra. Skal jeg høre om det er plass til deg og? Skal visst være 1000kr i leie i mnd. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Jeg passa på å spre litt sand rundt i bilen din for å bedre vektfordelinga. Og skulle du bli stående fast på vinteren kan du jo bare riste gølvmatta litt så får du gripp. Praktisk! Dekselet under bak er stålplate forresten;) Åssen har det gått med flaksen din etter at Sølvpilen kom hjem? Og hvordan går det med felgene? Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Veritas- Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Bardufoss er kalt om vintern ;) Siter '83 240GL Solgt! Veritas' '75 242 L Solgt! -Veritas-: '76 Volvo 242 L Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet September 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Skal ikke til Bardufoss. aldri i livet!!! Har ikke hatt noe uflaks i dag. Eneste som skjedde var at jeg ble stoppa i går, men det gikk jo greit. Har ikke hørt noe om Jp hjula. tenker jeg ringer i morgen og hører hvordan det går. om det går. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Veritas- Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Skal ikke spørre om hva som er galt med bardufoss, bor ikke så langt unna :P Dritt plass! Siter '83 240GL Solgt! Veritas' '75 242 L Solgt! -Veritas-: '76 Volvo 242 L Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg