Kristian S. Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Jau. satt inne på jobb og dremla som en gærning. Den kjøler like bra nå. Jeg tenkte at vifta på v70 og mange andre biler har en plate som dekker hele radiatoren på baksida, så da vil det funke på min og. Lagde den mest fordi ser fint ut. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 vil det ikke bli dårligere gjennomstrømning nå? kanskje ikke nok til at det har noe å si...jeg ville ha prød å lage en slags "trakt" av plata som hadde bygd ut vifta mot motoren tror jeg, fått litt mere luft gjennom! men det ser jævlig bra ut da ks;) Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Vi får se. Min tanke var at den kanskje suger mere luft i gjennom radiatoren nå siden den ikke sitter helt inntil. At den dekker mere av radiatoren. Hvis det viser seg å bli ræva så fyrer jeg opp dremelen og lager noen ekstra luftehøl i plata. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Jeg har akkurat samma patenten på min og det har funka fjell til nå. Sikkert kjørt ett par tre mnd med det. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Det er gött! Må bare få kjøpt ny radiator også så blir nok kjølinga i orden. Blir vel en IPD radiator tror jeg. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Det dær så faktisk veldig stilig ut!:) Ikke værst! Men mon tro hvor mye d egentlig har å si for kjølinga sin del? Vil tro det ikke er no bemerkelsesverdig når volvo r-sport kjører med det og knapt får temp nåla opp til midten;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Har kjørt litt i dag, tempen holder seg som før. Så det funker greit ser det ut til. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 På vei til jobb i dag så skjedde det noe artig.Dekket vrengte seg løs fra felgen da jeg spant bortover gata: Gikk heldigvis bra med felgen. Må ha nye dekk. Den strekken er bare dritt. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Blir utrolig bra når du får lakkert den og de utrolig stygge listene nederst på dører og skjermer er borte. Skal gjøre det samme selv, men kjenner ingen som kan ta det for meg, så da blir det hos et firma. Fare for at det blir dyrt, hehe.. Men så blir det i tillegg så mye finere. Gratulerer med JP felgene også! Til slutt: Lakkér bilen svart! Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Svart hadde vært knallfett! Prata med noen lakkeringsfolk og alle sier at det enkleste og billigste er å lakkere den sølv på nytt. Så da blir det vel det hvis jeg ikke får en superdeal. Må jo lakkeres i motorrommet og overalt hvis den skal bli svart. Kan jo være like greit å få tak i noen dører og forskjermer uten listehull og bare få dem lakkert. Kanallista kan være der så lenge hulla ikke har begynt å utvide seg. Den er ikke så stygg. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fjelling Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Ja jeg syns nesten det er penest med kanallist med sort lakk under den. Syns det ser litt stusslig ut uten list og med bilens farge helt ned. Lite holdbart er det også. Siter Hilsen Jonas. 1983Volvo 244glt(solgt) 1982Volvo 242Sugis http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=158767&highlight=sugis 1996Passat TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Bilens farge helt ned ser fett ut. men det er kjipt at kanalen går litt lenger inn enn døra. Derfor kan det se greit ut med lista på kanalen. Men jeg skal ikke ha noen lister nede uansett. Blir bare rust og dritt under dem. Hater lister. Blir mest sannsynelig bestilling fra ipd i kveld hvis jeg får årna litt penger. Da blir det ny radiator, stålomspunnede bremseslanger, gummi til pedalene og bærekuler + litt div. Dollaren er jo så lav for tida :) Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Jepp, er derfor de skal bort pga rust + at det ser mye bedre ut uten. Jeg skal la lista på kanalen sitte igjen og la det være svart under den, men de stygge og sinnsykt brede listene på dører og skjermer må bort. De begynner å bli i så dårlig forfatning uansett. Ja, svart er utrolig tøft samtidig som det er stilig. Gleder meg til å se videre utvikling av denne kjerra du har :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fjelling Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Var selvfølgelig kanallista jeg mente også, ikke di fæle 86listegreiene. Nei farge helt ned syns jeg ikke er pent, hverfall ikke på hjulbrønnene å hvis man har annen farge på kanalene enn på hjulbrønnene så ser det halvferdig ut. Blir med på en bestilling jeg da. Siter Hilsen Jonas. 1983Volvo 244glt(solgt) 1982Volvo 242Sugis http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=158767&highlight=sugis 1996Passat TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 hehe. planen min er svarte hjulbrønner og lakka kanaler. Fjelling: du har pm. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg