Sikkan Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Amazonemil mener altså Gröna lynet, ikke Sølvpilen. Ble byttehandel av det:) Vanvittig pen den stv'en din Kristian! Noen her sa en av rikets peneste, og det må jeg si meg enig i! Får prestasjonsangst jeg;) Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet August 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Jau. Håper Gröna lynet får et godt liv de kommende åra. Bli behandla med litt mer respekt enn hva den har blitt. Det er en bil med sjel asså. Ble byttehandel ja. Sikkan sveiser rust og sveiser igjen listehull på kanalene og dørene på Sølvpilen og får en bil med enda mer rust i betaling. Jeg blir kvitt mye rust på en gang. hehe :) Nå blir kanal-listene fjerna sammen med all plastikkdritten nederst på dørene og under fangern bak. Rusta bak fangern bak blir også sveist igjen. Så blir den lakkert sølv helt ned. Kommer til å bli knallbra! Kjørte til Ulefoss mandag kveld og kjøpte skinnseter. Helt strøkent baksete og nesten strøkne forseter fra en 82mod turbobil. Dro en tur innom pedersens racing i dag før jobb og kjøpte clutch lamell til getrag kassa og Sellholm girspak. KS242 driver å fikser spakstell for meg. Nå mangler jeg bare adapterplate og mellomaksel. Bakakselen er også levert til Euro-96 for å få montert truetracen min. kommer litt bilder i morgen. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Bilder!!! Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 ja hva blir det til av rusthauen her kristine... blir det fart på'n!? Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet August 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Rusthaugen går som en kule om dagen. Hvordan går det riskokern din? levert den på skroten enda? Her en et ræva bilde av skinnbaksetet, er litt mørkt nede i garasjen: Bytte bakseter er skikkelig drittjobb. Festene til ryggen er jævlig kjipe. Her er Getragkassa med ordentlig flott spakstell: Sellholmspaken min. Har fjerna fjæra til reverssperra og tredd over en liten bit med syrefast rør i stedet. Er helt tight. ikke noe slærk. Er ks242 som har sveisa og tilpassa spakstellet. Det ble knallfett! Skal bli digg å få den inn i bilen. Inntil videre ligger den ved siden av senga mi :happyhappy: Men nå skal jeg sove. Skal på Stokstad før jobb og lete etter mellomaksel. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 HAAHAH!! Handle tuning deler på stokstad ja.. var det jeg sa Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet August 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Så så jenta mi. En brukt mellomaksel er like fin som en ny en. Men de hadde bare en 245 stående, så da ble det ikke noe aksel i dag. må ha fra 740 med m47 med hardykobling. Hvis noen har en sånn aksel liggende på lur så er det bare å si i fra. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 jeg skal væffal droppe bortom jobben din og mobbe DRITTEN ut av deg Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 men du. hvorfor ikke bytte ut den sure dumpen din med noe som høres LITT fetere ut?... den der er så opprukt og typisk kjedlig PSSSSHT lyd Hiv på deg en Greddy tYpe 2. slik jeg har på min preza. eller ta av i det heletatt dumpen:) mye fetere lyd uten Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet August 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Må kjøre resirkulerbar dump eller ingen dump hvis ikke blir det bare mong. pga lmm. Er ikke så farlig med lyden. Funka mye bedre med dump enn uten dump, så den blir. psssshhen er fin nok. Du får komme innom en dag. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 du MÅ ikke.. Alle bilene mine har LMM og jeg kjører atmosfærisk. fordelen er at jeg har mye knatring smelling og flames etter meg:) lyser fint opp bak meg på kvelds tid. og ellers tror alle at jeg kjører et rally rigg på gata:) poff poff Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet August 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Må ikke, men det virker som mange har problemer med vanlig dump på dissa motorene. Ble anbefalt resirkulerbar. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 haha. Nå er det hakket før kristine selger den overbola 240'en sin og kjøper en Preza tenker jeg:) Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet August 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 nei. det blir nok aldri impreza på meg. Bilen gikk bra da. TAkk for kebaben forrsesten :) Blir det en annen bil på meg så blir det en Chevrolet El camino. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoturbo! Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 så jo bra ut med skinnsetene! Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg