Gå til innhold

bilen min vil ikke stoppe ???

Ranger emnet


steen

Anbefalte innlegg

opplevde det samme for en tid siden med min golf 2 gl :wonder: bilen har ikke vært i bruk på en stund så kan jo være noe av grunnen. hadde startet bilen og latt den stå å pusle på tomgang. vrei om tenningsnøkkelen for å skru av motor'n men den forstsatte å gå, men virka ut som den gikk på 2 plugger for gikk veldig ujavnt.:confused: skrudde på tenninga igjen og "startet" motoren og da tente den på alle plugger igjen. skrudde den av igjen og da slokna den.. merkelige greier..:eek: noen som har noen anelse om hva dette kan være i begge tilfeller?

Golf 2 91 mod sommerbilen (G60 konvertering på gang)

Mercedes 123 300 TDT Prosjekt-bruksbil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/283271-min-mercedes-300-tdt.html

x anntal golf 2'ere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med tenningsmodulen bak på tenningslåsen, der pleier det og skje litt forskjellig. Har hatt samme problem selv, veldig fint da du skal ut og kjøre for å handle, flaut å parkere med masse folk og opp med panseret og nappe av coil ledning. :) Sjarm med gode gamle biler.

VW Passat 1.8T stv 99mod

Alfa Romeo 156 Corsa Italiana Racer 98mod

Snart: Alfa Romeo 90 2.0 88.mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ettermonterte kjørelys på denne, onkel har en transporter som ikke stopper vifta før du skrur av lysa, er noen jallakobla kjørelys på den, men tror den stopper.

Dette har ikke noe med ettertenning å gjøre, men en overledning av noe slag i bilen.

 

Han andre har ettertenning, kan fikses med riktig bensin, men kan være en ventil, eller feilstilt tenning som gjør det også.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

opplevde det samme for en tid siden med min golf 2 gl :wonder: bilen har ikke vært i bruk på en stund så kan jo være noe av grunnen. hadde startet bilen og latt den stå å pusle på tomgang. vrei om tenningsnøkkelen for å skru av motor'n men den forstsatte å gå, men virka ut som den gikk på 2 plugger for gikk veldig ujavnt.:confused: skrudde på tenninga igjen og "startet" motoren og da tente den på alle plugger igjen. skrudde den av igjen og da slokna den.. merkelige greier..:eek: noen som har noen anelse om hva dette kan være i begge tilfeller?

 

 

dette er jeg rimelig sikker på er snakk om ettertenning. hvis vokstermostaten har hengt seg opp eller at 3 4 point uniten ikke er helt på nett vil det føre til ettertenning ta deg en titt på tråden min om 2e2 forgasseren. flere av tilstandene der kan føre til ettertenning

thor

1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi.

Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår