Rockeren Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Har sendt deg PM :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet April 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Nå er det endelig skjedd noe... :( Jeg har fått snakket med arkivet hos Statens vegvesen på Lillehammer, de loggfører all inngående post. De finner ikke igjen søknaden min! Så nå må jeg sende søknaden på nytt, den skrev jeg mens jeg Betatestet Office 2007, og lagret det i den nye filtypen... Nå er jeg tilbake til Office 2003, og kan ikke åpne søknaden... :( Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 bare last ned trial av office... du har 60 dager elns eller var det 30? hmm.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet April 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Jeg driver å laster ned nå (fra tpb...) husker ikke helt hvor mange dager den trialen var på, jeg... :D Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Det skjer lite med prosjektvogna for tida, men bruksbilen skal shines opp litt til volvotreffet på hamar den 19. mai. Har vært på bilpleien og kjøpt metallic lakk i gull, mellom blå og mørk blå... :D:D:D De hadde lagersalg, så jeg kjøpte 34 bokser med lakk! :eek: De skal jeg punktere og bruke på ei nyinnkjøpt sprøyte. :???: Nå funderer jeg bare på hvordan jeg skal lakkere den. Blå bil med gull flames? alacocaina Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
351RS Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Jeg driver å laster ned nå (fra tpb...) husker ikke helt hvor mange dager den trialen var på, jeg... :D Den er jo på side 1!!!! Kan du ikke bare skrive ut den? Siter No subsitute for cubic inches ! Prosjekttråd :Granada 351RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Har fått orden på det, den på side 1 var "maskert" og jeg huska ikke regnr på referanse-dieselbilen... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Duverden å mye jobb det er å pusse ned en bil og sparkle småskader... :puke: Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delodur Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Stille på denne tråden og for tiden! :( Men så blir nok 740 stv.vogna bytta ut med 760 sedan og væ? ;) Siter Mvh Dan "Never underestimate the power of dumb people in large groups" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Er nok fare for det når man har kompiser som er såpass høl i huet at de vil utsette bilen sin for en vri-åtter... :P Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Søknaden jeg sendte den 06.12.2006 fikk jeg svar på i går! Fordelen er at svaret var positivt, ulempen er at bilen er uaktuell...så nå må jeg sende en mail for å høre om jeg må sende en ny søknad med nesten 16 måneder behandlingstid eller om jeg kan bruke den søknaden på en annen 740... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Hvorfor er bilen uaktuell? :| Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 rust, rust og atter rust...hvorfor i HÆLVETE er ikke biler laget i rustfritt... :( Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Så ikke ut som om det var så mye rust på bilen vel? Må vel kunne fikses..? Hvis ikke, kan du jo ta den dele/bruksbilen din å bygge opp til vri8er.. :D Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Det er en del i bærende konstruksjoner under... Turbovogna er absolutt aktuell, og en kompis har en 760 som kunne trengt en ny motor - så jeg får se hva jeg gjør. uansett på jeg ta kontakt med BT. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg