Bauer Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Jeg trenger en bil!!!! Min gode gamle Accord har jeg solgt, og jeg trenger en bil! Foreløpig alt av interesse.. Max prisen denne gangen er 15'000.. Jeg vet at jeg ikke får en strøken bil for 15'000, men det forventer jeg heller ikke! Helst i Akershus! Et kriterie er at den er EU-godkjent med et fåtall mangler... Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Hva med en Jetta? Har en 1982 VW Jetta CL til salgs. Årsavgift er betalt og den er eu-ok til mai 2004. Gått 160 000 og i helt ok stand, men litt småfiks er det. Svikter aldri! Får den for 4000 kr hvis du tar den i løpet av et par dager. Jeg må bli kvitt den fort pga mangel på plass og penger. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVen Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Har en Audi 90 2.2E -86 modell motoren har gått 252 000 effektanlegg 2.5" senket 40/40 (godkjent) 17" TSW felger 215/40/17 + 15" 195/50/15 Allesio rally felger Har forøvrig haugevis med reservedeler: ekstra motor som har gått 190 000 (komplett m/innsprut osv) Ekstra fangere, dører, bagasjelokk, lys, ledningsnett, bremser osv.. nesten en hel bil til. Motoren har gått 250k med går som en vind enda :) Disse motorene går og går og går. 5e motoren til audi er noe av det mest slitesterke motorene jeg har vært borti :) Ellers så er bilen nesten EU ok. Mangler å justere lysene mine, og skifte 1 calipter bak. (dette har jeg tenkt til å gjøre ASAP), så når jeg selger den er den EU OK! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddiS Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Originally posted by Bauer Jeg trenger en bil!!!! Min gode gamle Accord har jeg solgt, og jeg trenger en bil! Foreløpig alt av interesse.. Max prisen denne gangen er 15'000.. Jeg vet at jeg ikke får en strøken bil for 15'000, men det forventer jeg heller ikke! Helst i Akershus! Et kriterie er at den er EU-godkjent med et fåtall mangler... Prat med morten, han jeg kjøpte biler av... han har en scorpio til salgs, hvis du er interessert, kan jeg høre med han... Den står utenfor borgen motorsenter. Siter Morgenstund er tull i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet September 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Ingen andre som har noen billig-biler? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Jeg selger en fin Toyota - se egen tråd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 SOM sagt jeg har en jævli strøken BMW 323i for ca 15-17.00kr betalt årsavgift og alt Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinartorsvik Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by Dinglevims Hva med en Jetta? Har en 1982 VW Jetta CL til salgs. Årsavgift er betalt og den er eu-ok til mai 2004. Gått 160 000 og i helt ok stand, men litt småfiks er det. Svikter aldri! Får den for 4000 kr hvis du tar den i løpet av et par dager. Jeg må bli kvitt den fort pga mangel på plass og penger. Jeg kan være interessert i den jettaen. Jeg trenger billig bil fort. Holder du til i Oslo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 folk maser etter billigbiler gang etter gang her...kan dere ikke sjekke alle billige biler som står til salgs på salg/kjøp tråden her inne:mad: Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 min go 40 a? fin herjebil i vinter for deg deg øyvind? Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 17, 2003 Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 Bauer jeg har en 323i som er strøken som bare faen.. 155hk RWD og mye morro for penge! du får den for 15.000kr Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeRiaLkiL Skrevet September 17, 2003 Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 http://baerum.toosmooth.no/SeRiaLkiL/bauer.mpg Film snutt av bilen din bauer Siter Marius Nissan 200sx S13, '91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVen Skrevet September 17, 2003 Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 Originally posted by rdl Bauer jeg har en 323i som er strøken som bare faen.. 155hk RWD og mye morro for penge! du får den for 15.000kr er det 4`rer i 323 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 17, 2003 Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 nei, det er rekkesex send pm om du lurer på noe ang. bilen Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bad Man Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 jeg har 3 billig biler. send pm med tlf for mere info.;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg