Gå til innhold

Billig bil kjøpes!!!

Ranger emnet


Bauer

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en bil!!!! Min gode gamle Accord har jeg solgt, og jeg trenger en bil! Foreløpig alt av interesse.. Max prisen denne gangen er 15'000.. Jeg vet at jeg ikke får en strøken bil for 15'000, men det forventer jeg heller ikke! Helst i Akershus!

Et kriterie er at den er EU-godkjent med et fåtall mangler...

Current: '02 VW Golf TDI

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en Jetta? Har en 1982 VW Jetta CL til salgs. Årsavgift er betalt og den er eu-ok til mai 2004. Gått 160 000 og i helt ok stand, men litt småfiks er det. Svikter aldri! Får den for 4000 kr hvis du tar den i løpet av et par dager. Jeg må bli kvitt den fort pga mangel på plass og penger.

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Audi 90 2.2E

 

-86 modell

motoren har gått 252 000

effektanlegg 2.5"

senket 40/40 (godkjent)

17" TSW felger 215/40/17 + 15" 195/50/15 Allesio rally felger

 

Har forøvrig haugevis med reservedeler:

 

ekstra motor som har gått 190 000

(komplett m/innsprut osv)

 

Ekstra fangere, dører, bagasjelokk, lys, ledningsnett, bremser osv.. nesten en hel bil til.

 

Motoren har gått 250k med går som en vind enda :)

Disse motorene går og går og går. 5e motoren til audi er

noe av det mest slitesterke motorene jeg har vært borti :)

Ellers så er bilen nesten EU ok. Mangler å justere lysene mine, og skifte 1 calipter bak. (dette har jeg tenkt til å gjøre ASAP), så når jeg selger den er den EU OK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bauer

Jeg trenger en bil!!!! Min gode gamle Accord har jeg solgt, og jeg trenger en bil! Foreløpig alt av interesse.. Max prisen denne gangen er 15'000.. Jeg vet at jeg ikke får en strøken bil for 15'000, men det forventer jeg heller ikke! Helst i Akershus!

Et kriterie er at den er EU-godkjent med et fåtall mangler...

 

Prat med morten, han jeg kjøpte biler av... han har en scorpio til salgs, hvis du er interessert, kan jeg høre med han... Den står utenfor borgen motorsenter.

Morgenstund er tull i grunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dinglevims

Hva med en Jetta? Har en 1982 VW Jetta CL til salgs. Årsavgift er betalt og den er eu-ok til mai 2004. Gått 160 000 og i helt ok stand, men litt småfiks er det. Svikter aldri! Får den for 4000 kr hvis du tar den i løpet av et par dager. Jeg må bli kvitt den fort pga mangel på plass og penger.

 

Jeg kan være interessert i den jettaen. Jeg trenger billig bil fort. Holder du til i Oslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår