Gå til innhold

Fjerner du riper i felg?!?!

Ranger emnet


Cooorsaen

Anbefalte innlegg

Hadde ett lite uhell å fikk drifta av veien med en kamerat sin bmw så fikk laget en del riper i 2 felger..

 

Det er bmw m3 replica felger..

 

Er det noen her inne som har snøring eller bra tips på hvordan fjerne riper best på sånne høyglanspolerte felger? Eller om det bare er å gi opp..:wonder:

 

Motar alle tips med stor TAKK!!

 

Er litt ny her så vet ikke om det er lagt i rikig kategori:S

 

Legger ved bilde

PICT0466.jpg

Ønsker meg en ny bil jeg (a)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spørs vel hvor heftige ripene er.. men høres ut som om de er ganske omfattende på måten du skriver...

 

Er kanskje litt kjipt, men må vel lakke felgen på nytt for å få den strøken igjen..

 

Du har ikke noen bilder av den felgen med ripene i da?

Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda*

Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel ei sjappe i østfold som driver på med slikt. For full overhaling av curbdamage'a felger så tok de rundt 2000 så kan umulig være mye for en slik liten skade.

 

 

Kunne du evt gitt meg en adresse eller tlf nr?

:D

 

Er ikke så dype riper altså..

 

Skal se om jeg får lagt ut bilde:)

 

 

Takk til alle

Ønsker meg en ny bil jeg (a)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Det ser jo ikke gale ut i det hele tatt da, er vel ikke bare å gå over med noe nedpussing på 3000 våtpuss og kanskje bare polere opp? Og et lag med klarlakk eller no? Eller er de dype, så bare ut som overflaten var oppskrapa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...

 

Se på Cooorsaen sin profil, Tønsberg..

 

Se på Jondepon sin profil, Tønsberg..

 

Se innlegget til Jondepon... Tror noen har ripet opp felgen til Jondepon jeg ;P

 

Nå er dere veldig offtopic her;D

 

Men dog, har da ripet felgene til jondepon..

 

Er ikke min feil at han har dårlige dekk og en vedsekk bak i bilen når jeg skal drifte..

 

Men ontopic..

 

Noen som har noe peil? eller like greit å kjøpe nye?

Ønsker meg en ny bil jeg (a)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår