Cooorsaen Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Hadde ett lite uhell å fikk drifta av veien med en kamerat sin bmw så fikk laget en del riper i 2 felger.. Det er bmw m3 replica felger.. Er det noen her inne som har snøring eller bra tips på hvordan fjerne riper best på sånne høyglanspolerte felger? Eller om det bare er å gi opp..:wonder: Motar alle tips med stor TAKK!! Er litt ny her så vet ikke om det er lagt i rikig kategori:S Legger ved bilde Siter Ønsker meg en ny bil jeg (a) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fre_D Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 spørs vel hvor heftige ripene er.. men høres ut som om de er ganske omfattende på måten du skriver... Er kanskje litt kjipt, men må vel lakke felgen på nytt for å få den strøken igjen.. Du har ikke noen bilder av den felgen med ripene i da? Siter Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda* Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 finnes jo diverse sjapper som reparerer felger. men om det er lønnsomt på replica felger spørs vel.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 er vel ei sjappe i østfold som driver på med slikt. For full overhaling av curbdamage'a felger så tok de rundt 2000 så kan umulig være mye for en slik liten skade. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cooorsaen Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 er vel ei sjappe i østfold som driver på med slikt. For full overhaling av curbdamage'a felger så tok de rundt 2000 så kan umulig være mye for en slik liten skade. Kunne du evt gitt meg en adresse eller tlf nr? :D Er ikke så dype riper altså.. Skal se om jeg får lagt ut bilde:) Takk til alle Siter Ønsker meg en ny bil jeg (a) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Regner med at han mener dekk-sjekk Dekk Sjekk AS Sagv. 5, 1814 Askim 69 84 40 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cooorsaen Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Nå kommer det snart bilder.. Bare laste ned driver til usb blåtanna.. :D Siter Ønsker meg en ny bil jeg (a) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cooorsaen Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Regner med at han mener dekk-sjekk Dekk Sjekk AS Sagv. 5, 1814 Askim 69 84 40 10 Skal ringe å høre.. Er jo uansett bare 3500 for 2 stk felger da, men skjekker ut litt først:) Takk takk Siter Ønsker meg en ny bil jeg (a) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cooorsaen Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Altså det er ingen hakk eller andre skader enn riper.. Minimale dype:) Håper på noen gode svar.. Beklager kvaliteten.. Har bare mobil kamera.. Skal være 2mpix på det da, men jeg synes det suger:wonder: Siter Ønsker meg en ny bil jeg (a) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cooorsaen Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 bump Siter Ønsker meg en ny bil jeg (a) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Hehe. Di ser kjent ut syns jeg. :D Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk1rty Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Hmmm... Se på Cooorsaen sin profil, Tønsberg.. Se på Jondepon sin profil, Tønsberg.. Se innlegget til Jondepon... Tror noen har ripet opp felgen til Jondepon jeg ;P Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Det ser jo ikke gale ut i det hele tatt da, er vel ikke bare å gå over med noe nedpussing på 3000 våtpuss og kanskje bare polere opp? Og et lag med klarlakk eller no? Eller er de dype, så bare ut som overflaten var oppskrapa.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinbf Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Sjekk ut http://www.maxpower.no Inne på artikler og max det selv(mener jeg da). Der er det tatt for seg steg for steg hvordan man ordner en skadet felg!!! Her er foresten linken:http://www.maxpower.no/page/396 Lykke til!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cooorsaen Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Hmmm... Se på Cooorsaen sin profil, Tønsberg.. Se på Jondepon sin profil, Tønsberg.. Se innlegget til Jondepon... Tror noen har ripet opp felgen til Jondepon jeg ;P Nå er dere veldig offtopic her;D Men dog, har da ripet felgene til jondepon.. Er ikke min feil at han har dårlige dekk og en vedsekk bak i bilen når jeg skal drifte.. Men ontopic.. Noen som har noe peil? eller like greit å kjøpe nye? Siter Ønsker meg en ny bil jeg (a) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg