ballemann Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Hei sann, har kjøpt meg en chip, men uheldigvis så må det loddes litt, det tørr jeg ikke gjøre selv, siden jeg ikke kan det :/ så er det noen som kan lodde inn chippen min? vært fint om noen i trøndelags område kunne hjulpet meg, så jeg slipper å kjøre sååålangt :) Betaler såklart for det :) mvh Håkon Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 er ikke sånn veldig vanskelig å lodde. men siden du ikke kan det så er det greit å få hjelp. kunne ha hjelpa deg hvis jeg hadde bodd litt nærmere. er ikke helt sikker på hvor chipen skal loddes inn, men lodding kan jeg ;) Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 jo takk du, men men vestfossen hørtes litt langt ut :P hehe Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Hvor mye måtte du betale for chippen? Regner med det var AAv du hadde? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghost7 Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 kan sikkert hjelpe deg på laurdag viss du veit kor chippen skal inn. lodding kan eg og helde sjølv til i trondheim. har eksamen på laurdag så etter 13 kan eg godt fikse det :) send pm Siter \___\____________/___/ [OO]\_____Y_____/[OO] \===\__|__|__|__/===/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 polo classic, riktig, betalte 30£ fra poloace på clubpolo, men lot en kompis prøve å lodde på chippen i dag, men da skjedde dette: (ene lederen er brutt) så noen som klarer å fikse det? :P Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Når man lodder chip, bør man bruke loddestasjon beregnet for dette. Da kan man lodde alle punktene samtidig. Er greit å lodde inn en sokkel å sette chippen i også. Ang rep, hør med ES-tuning Trodde ikke PoloAce hadde AAV chip jeg. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sulliken Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Det du trenger er en fin 15 W gratis loddebolt fra biltema for selve loddearbeidet, loddepasta, og loddelisse for å fjerne tinnet som er der først (tinnsuger er ikke brukbart). Du kan bruke en 30-40 W loddebolt med tynn fin spiss sammen med loddelisse. For den som er av. kan du spore kretsbanen, og se om den ender i et sted, det går å lodde, og så legge en ledning frem mellom baksiden av chippen og dit. Du MÅ og ha en sokkel. Loddepasta gjør at tinnet flyter fint ut, og at de nye loddingene blir like fine som de gamle. Det må rengjøres etterpå. Det krever fingerferdighet, mer enn utstyr. Ikke noe problem og få til det fint, med utstyret jeg beskriver. Selv SMD eeprom kan loddes med vanlig loddebolt, men anbefales ikke, det krever en spesiell teknikk, først fordeles mye loddepasta og passe mye tinn over alle beina, det blir mange kortslutninger, men det er ikke noe problem. så brukes avloddingslisse for å fjerne overflødig tinn, resultatet blir perfekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 takk for svar folkens, ghost7 skal se på chippen i morgen forhåpentligvis, så det er fortsatt håp.. :) viss ikke får jeg vel høre med es tuning.. poloace lager til aav vettu :) har vel netopp kommet tror jeg.. Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Hmm, noen som vet hvor man kan skaffe sånn sokkel? Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polyfibe Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Hmm, noen som vet hvor man kan skaffe sånn sokkel? hehehe... får du det til haakon?.. Siter 89 Bmw E34 M50 /// Silverdustmetallic Vw Passat Highline 1,9TDI x 94 Bmw E34 525TDS x 02 Audi A6 1,8T St. x 89 Bmw E34 520i M20/B20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 hehehe... får du det til haakon?.. hehe, nei kan være at ecu er død :P men ordner meg ny chip og ecu til 37£ så ekke såååå farlig liksom :) Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polyfibe Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 hehe, nei kan være at ecu er død :P men ordner meg ny chip og ecu til 37£ så ekke såååå farlig liksom :) Heheh, jaja.. kan jo bare la terje få lodde da?... :wonder: ^^ Må kom innom vika å vis fram chip monstre strx da?:P eheheh Siter 89 Bmw E34 M50 /// Silverdustmetallic Vw Passat Highline 1,9TDI x 94 Bmw E34 525TDS x 02 Audi A6 1,8T St. x 89 Bmw E34 520i M20/B20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 hehe joa, må bli det å, terje kæm? sundfaer? LahahahaL :P Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polyfibe Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 hehe joa, må bli det å, terje kæm? sundfaer? LahahahaL :P sundfær ja... greie da d han shu.. ;):wonder: Siter 89 Bmw E34 M50 /// Silverdustmetallic Vw Passat Highline 1,9TDI x 94 Bmw E34 525TDS x 02 Audi A6 1,8T St. x 89 Bmw E34 520i M20/B20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg