Jump to content
Bilforumet.no

ghost7

Bruker
  • Content Count

    209
  • Joined

  • Last visited

About ghost7

  • Rank
    Worldclass assassin
  • Birthday 10/07/1983

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    Delta HF Integrale
  • Biltype (eks Audi)
    Lancia
  • Årsmodell (eks 1995)
    1990
  • Yrke eller sivil status
    Student
  • Motor (eks 1.6)
    2.0 16V
  • Fylke
    Sogn og Fjordane

Contact Methods

  • Bosted
    Sogn/Trondheim
  1. Hei Eg har montert ein garrett gt2860RS også kalt gt28rs på min delta integrale evo 1. Orginalt var det ein turbo som ikkje var kulelagra så eg måtte sette på ein slik restriktor på oljematinga. Det er ein flange med eit hol på ca 1.4mm. første gongen eg starta opp bilen var oljereturen med ein bøy slik at det ikkje var fritt fall tilbake til bunnpanna så det kom masse blårøyk, grunnen til det var at det kom olje på eksos sida av turboen. sikkert på andre også men anyhow så er det jo ikkje bra . No flytta eg oljereturen slik at det er eit fint fall rett til bunnpanna. men alikevel så kjem det mykje olje rett ut med turbinen. er det noken pakninger som kan få seg ein smell ved for høgt trykk? noken som har noken tips til kvifor det skjer? det er ein splitter ny turbo som aldri ha vore bruk før... takk for alle svar . André
  2. Nope, det stemmer ikkje heilt. det er på ingen måte ei hinne som er lagt utapå, viss det er det vil eg gjerne sjå den prosessen som legger den hinna der... info på rustfritt: Stainless steel - Wikipedia, the free encyclopedia Rustfritt stål kan korodere, men det koroderer ikkje så fort som vanleg stål og skal mykje til for at det skjer. Når du kapper eller sliper rustfritt bør du bruke blad eller pusseskiver som ikkje er brukt på svart stål på forhand sida det kan medføre rust slik du beskriver. Legeringen til rustfritt er heavy greier...
  3. takkar for svar, då håpar eg det blir glans i seten om ikkje så lenge. legger ut bilder når operasjonen er utført. :)
  4. Hei bilen min har litt skraper og sprekk i skinnet. kjøpte bilen i går og kunne tenkt meg å fått behandla skinnet. korleis produkt finst det for å få tilbake godfargen... lest om set for å fylle sprekkene med litt fargestoff for å få vekk sprekker. noken med link til noko sånt? slik ser førarsetet ut : setter stor pris på tips...
  5. rart at du tvilar så veldig på det. er jo berre å søke etter powerflex på forumet så ser du at det reknast som ein betydeleg oppgradering på understellet.gjerne likeviktig som dempere og fjører... Har det på integralen min og funker som ein drøm :)
  6. Trur testen du tenker på var forksjell mellom 95 og 98. kan ikkje hugse å ha sett ein test med vpower. Testen vart utført med tre bilar og ein av dei var ein WRX, ein 1.6 liter og ein litt større motor eg ikkje kjem på. Var kun på WRXen at forksjellen mellom 95 og 98 kom fram i nokenlunde brukbare tall som var rundt 15hk viss eg hugsar rett, men er dog ei stund sida eg har lest dette. så 95 er the way to go viss du ikkje har turbolada bil :)
  7. Betalte 7000kr for å få flytta ein bil med motorhavari 120km i sverige utan noken form for medlemskap i naf eller lign.
  8. det står vel i dommen at du mister førarretten for motoriserte køyretøy viss eg hugsar rett... så det er vel ganske tydeleg kva du kan eller ikkje kan...
  9. Saken er vel slik at det er laber interesse for slikt no på sommarstida da... Viss du venter til vinteren så veks nok interessen for denne tråden ganske fort. Finst vel gatbilklubber i hamar så kan jo legge ut ein slik tråd på deira forum?
  10. kor lenge kan den logge data? ein får tall kun ut i excel eller?
  11. Kor du høyre tikkinga ? du finn no ut om eksoslekasjen er synderen når du fikser problemet..
  12. ghost7

    smøring til turbo

    Det er vel aldri 100% tett i ein turbo så litt olje kjem det vel inn i luftsystemet? ingen plasser å fylle olje til turbo nei.
  13. bytte ratt? er jo deilig ratt på dei bilene orginalt. sikkert eit av dei betre levert av fiat! Digg bil og digg motor... har samme motor i lancian min, men berre litt raskere :P Er stor og bra klubb for fiat coupé i polen og det er ein som lager fangere av den litt finere typen som ikkje ser horete ut. som denne. dei er herda på dei plassene dei knekker til vanleg. er ein av sjefene i klubben som sel... er viktig å vere oppmerksom på det sida styling kjøpt av vanlege leverandører kan briste lett på utsatte plasser(er snakk om festene)...
×
×
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å opptimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Hvis du klikker videre på siden aksepterer du vår bruk av cookies.