JokkmokkTurbo Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Så så :P Kiss and make up.! Alle kan ta feil =p selv jeg *ler* 1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut. 2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest PsychoSigV Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Gleder meg til å komme igang, bare få den gjennom eukontrollen.. Så er det bare å hugge ivei :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkmokkTurbo Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Det er sånn det skal være med volvo ;) 1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut. 2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Gleder meg til å komme igang, bare få den gjennom eukontrollen.. Så er det bare å hugge ivei :D Jeg har ingenting med det, men du vet vel at det ikke er lov med signaturbilder her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsverm Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Særlig, ye right.. høflig du? Kanskje "korrekt" er mer dekkende enn "høflig". Kommer med kritikk Ja, NÅ så. og henger deg opp i at jeg ikke vet forskjellen på Original og Uoriginalt? Det var dine ord. Hvis du er ute etter språkbruksanalyse: Jeg startet faktisk mitt lille innlegg med at det jeg skrev var "rent flisespikkeri", et nokså tydelig språklig signal, et forbehold om at det som fulgte var i overkant pirkete fra min side for den som ikke måtte være pinlig nøye på detaljene. Likevel ble reaksjonen noe som kan betegnes som verbal vold. Det er du som sliter med dekningen her. 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Bli voksne og slutt med det barnslige tullet deres med å slenge dritt til hverandre! Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg