Memph Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Heisann Bare lurte på hvordan man kan montere mk3 look (china) håndtak på mk2? er det bare å skrue av org håndtak (fra innsiden?) og sette over det nye og skrue fast igjen? Er det så *enkelt*? Antar det settes rett over dørlåsen som er der i dag. mvh M Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Heisann Bare lurte på hvordan man kan montere mk3 look (china) håndtak på mk2? er det bare å skrue av org håndtak (fra innsiden?) og sette over det nye og skrue fast igjen? Er det så *enkelt*? Antar det settes rett over dørlåsen som er der i dag. mvh M I veldig mange tilfeller er dette så enkelt ( plug and play ) Men sammenlign håndtakene før du prøver å montere det nye. Meget mulig at du må justere "nedslaget" Husk å flytt over låsen din også. Den sitter med en låsring i bakkant! Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 husk å bytte selve den som låser døra og. hvis ikke skraper den mot vinduet. Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Noen som veit hvor jeg kan få kjøpt slike håndtak? skal sitte på en 4-dørs golf.. :wonder: Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Memph Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Hei fikk kjøpt til min to dørte da, men selger hadde også til 4 dører, min kommer på ca 160 inkl frakt fra hong kong mvh M ps søk på vw mk2 handle (eller vag team som er selgeren jeg kjøpte av) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Hei fikk kjøpt til min to dørte da, men selger hadde også til 4 dører, min kommer på ca 160 inkl frakt fra hong kong mvh M ps søk på vw mk2 handle (eller vag team som er selgeren jeg kjøpte av) fra ebay du har kjøpt dette eller? Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 er det "kina håndtak" = store, klumpete eller mk III look. slik som golf III har?? eg har muligens mine gamle MKIII look ligganes og selges sikkert for ein liten peng;) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Memph Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Heisann Jeg fikk dem for 161 kr inkl frakt fra hong kong, så da er det bare å vente på pakke i posten :) men må bare få orden på fj lysa først, se annen post her i dag ;) mvh M Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg