Torak Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 på http://www.dioder.no (eller .dk) selger de blåe parklys pærer som matcher xenon-lys. Parklys pærer i xenon look, altså ikke hovedlys i xenon look? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseTheDude Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Parklys pærer i xenon look, altså ikke hovedlys i xenon look? http://www.racesport.no/ Selger alt i xenonlook. ;) Både parklys og hovedpærer. Men vanlig xenon er KLART best. Hvis du har H4, så putter du i singel xenon i H4'n, så kjøper du to Hella Rallye 3000 lykter å hiver i xenon. Da har du et lys som INGENTING kan matche.. Det er bare værst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 http://www.racesport.no/ Selger alt i xenonlook. ;) Både parklys og hovedpærer. Rått! Takk :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 monterte på ett xenon kit på en 240 her om dagen,blei riktig så bra det:) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 monterte på ett xenon kit på en 240 her om dagen,blei riktig så bra det:) Fra http://www.racesport.no ? Eller? Har du bilde av åssen det ble etter montering?:) Noen andre som har bilder av 240 med xenon? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseTheDude Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 IKKE ta bilde inn i lyktene, vær så snill. Det er så missvisendes. Man må ta bilde av lysbildet på veien som jeg posta før i denne posten. Det er da du ser hvor RÅTT xenon er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 IKKE ta bilde inn i lyktene, vær så snill. Det er så missvisendes. Man må ta bilde av lysbildet på veien som jeg posta før i denne posten. Det er da du ser hvor RÅTT xenon er. Ja, vet at det lyser bra, men vil også se hvordan det ser ut når du står foran bilen da den har nærlys. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Ja, vet at det lyser bra, men vil også se hvordan det ser ut når du står foran bilen da den har nærlys. Er vel ikke noe mer interessant enn slik da :) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Er vel ikke noe mer interessant enn slik da :) Vær litt seriøs da;) Har du aldri sett bilder av biler fra vinkel? Trenger ikke få lyset rett i linsa vetu Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabagast1 Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Er det pga lyktglassene i 240'n at man ikke får godkjent xenon hos BT? Eller er det andre grunner? For jeg vet at passaten til mamma godkjennes med ombygging.. =( Siter Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( ) Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt) Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Vær litt seriøs da;) Har du aldri sett bilder av biler fra vinkel? Trenger ikke få lyset rett i linsa vetu joda.. slik ser dem ut på chevyen vår Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Er det pga lyktglassene i 240'n at man ikke får godkjent xenon hos BT? Eller er det andre grunner? For jeg vet at passaten til mamma godkjennes med ombygging.. =( finnes så mange sære regler i norge. må godkjennes for å få inn noe ekstra penger i statskassa. Men kravene er vel først og fremst lyktespylere. Egentlig rart at det er et krav ettersom chevyen vår ikke har dette og de fleste saabene jeg har sett har heller ikke dette. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabagast1 Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 finnes så mange sære regler i norge. må godkjennes for å få inn noe ekstra penger i statskassa. Men kravene er vel først og fremst lyktespylere. Egentlig rart at det er et krav ettersom chevyen vår ikke har dette og de fleste saabene jeg har sett har heller ikke dette. Jojo, men har ikke en del 240 lyktespylere? Jeg har jo på min, selv om slangen er av og plomba atm.. :p Menne, det må da kunne legges inn en liten pumpe på, med bryter inn.. Skal jo ikke store trykket til for å kunne spyle lyktene.. Er det eneste kravet som gjør at 240 ikke får godkjent? Siter Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( ) Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt) Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Automatisk høydejustering må man også ha. Det er nevnt tidligere i tråden. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Finner fortsatt ikke BAY15D-pærer som matcher xenon/bluevision :) Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg