ss242 Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Eller så har dem vel det rele'et til et par-tre hundre på bcb. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ona Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 bcb? noen som vet noen bra norske eller utenlanske nettbutikker for kjøp av deler til 240? i bergen er det bare frydenbø, biltema og høggerne som har volvo...i allefall mitt inntrykk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Volvo selger bensinpumpereleet (her i Bergen ;Frydenbø) til ca 250 kr. Volvohuggeren skulle ha 300+mva Det som skjer er at loddingen "gliper" ved varmgang (fordi bruddet er så fint) og så kutter den tilførselen av bensin.. når den får kjølt seg ned litt så har "glipet" trukket seg sammen slik at du igjen har kontakt. da får du tilførsel igjen, og det kan variere hvor ofte du får problemer... Hadde tilsvarende problem med min gamle 745tic , hadde 7 stopp mellom helsingborg og göteborg. (iløpet av 4 mil...) Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ona Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 bilen stoppet 2 ganger på vei hjem fra jobb i morges og... heldigvis klarte jeg å svinge den ut av trafikken hver gang. var litt stressende å kjøre slik. skal prøve å bytte bensinfilter senere i uken, samt plugger. om dette ikke hjelper blir det å bytte reeleet og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg