boXer Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Her må vel noen vite råd?! Prøver å finne igjen et prosjekt jeg har lest om på zatzy.com tidligere. Og mener han har egen hjemmeside også. Er en svenske som bygger 242(trur jeg) til den store gullmedaljen. Han lager alt selv, driver med CNC-fresing og lager alt i alu. Syk motor og sykt understell som han mer eller mindre fabrikerer helt fra eget hode. Hvor finner jeg detta prosjektet!? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 http://www.ofiengineering.se/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 THolandsli du er dagens helt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkmokkTurbo Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Han kan godt gå over bilen min.!! Siter 1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut. 2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg