Polardego Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 njjjjaaaa skeptisk hehe ja veit du svekker metalet, men kapper du den likt på vær runde får den samme fjæringsveien. Vil ikke si at det katastrofalt i nødsitvasjon. ryker dempern vi nødsitvasjon så vil jeg heller si at utfallet ikke kan bli så heldigt. Det er vel ikke helt uten grunn at biler får kjøreforbud om de blir stoppet med kappa fjærer? Eller biltilsynet er vel bare dumme som ikke skjønner en dritt? Men nok OT nå... :coplight Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Det er vel ikke helt uten grunn at biler får kjøreforbud om de blir stoppet med kappa fjærer? Eller biltilsynet er vel bare dumme som ikke skjønner en dritt? Men nok OT nå... :coplight Ja nok oT nå, men det er forsjell fra og kappe en runde og 4, :chairshot Biltilsynes legger ikke merke til en runde eller 2. Og dette er forsvarligt, men men uansett vinner du denne lille debbaten, , PGA, Regelverk og moral så greit sikkert kjempe farlig , men gjør det hvis jeg må og stopper ingen heller. Beklage for OT :coplight Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Oki, finn det ut du, så legger du ut ett bilde viss du får tak i det;) Takk:) Filteret mitt er 29x17cm. Er litt usikker på fabrikat, men for meg så ser det ut som et K&N innsatsfilter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Nok off topic ja:) Hmm, passer dette rett i min bil? Og kor masse skal du ha for det? Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Nok off topic ja:) Hmm, passer dette rett i min bil? Og kor masse skal du ha for det? Det er det du må skjekke shø, ta å mål filteret ditt når du har anledning til det. Prisen blir vi enig om tenker jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Oki, skal gjere det når eg kommer heim på fredag;) Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Det er det du må skjekke shø, ta å mål filteret ditt når du har anledning til det. Prisen blir vi enig om tenker jeg:) Blir det forskjell på lyden med et slikt kn-innsatsfilter? Hvis man har hull i luftilfilterboksen i tilegg? Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Blir det forskjell på lyden med et slikt kn-innsatsfilter? Hvis man har hull i luftilfilterboksen i tilegg? Er litt usikker, ble ikke det på min hvertfall. Er kanskje noe annet med en sugemotor... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Er egentlig mest interessert i det viss det lager litt ekstra lyd:jackinbox: Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Tror ikke det filteret der passer. På 10v er vel alle 4 hjørner like lange... Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Tror ikke det filteret der passer. På 10v er vel alle 4 hjørner like lange... Ok, veit du om det er noken filter som passer min? Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Ok, veit du om det er noken filter som passer min? Får tak i på diverse bilrekvisita butikker. Torshov f.eks Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Får tak i på diverse bilrekvisita butikker. Torshov f.eks Og Mekonomen. ;) Sikkert Bilxtra også. Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingher Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Syns det blei bedre lyd før jeg skifta filter jeg men... Da sugde den litt tyngre. Start med å kappe et hull du. Siter Toyota MR-S [X] - Mazda Mx-5 NB 1,8 [X] - Audi 100 2,2E [X] - Peugeot 405 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Ok, Er det ikkje litt "jalla" å kappa hull i filteret? Kan umulig vera bra for bilen? Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg